BIGG Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes dette ble litt kult! Canon 300D og en råbillig Kodaklinse, men resultatet ble overraskende bra: http://www.home.no/korvetten/IMG_1492.jpg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Bra bilde. EDIT **** Kanskje en unødvendig post , men man trenger ikke å læren noe av hver eneste post (eller gjør man det). <Prøve komentar> Havet så litt mystisk/rart ut litt neden for der havet opg skyene møtes. </prøve komentar> Endret 28. august 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Fint bilde av en solnedgang, men jeg synes det var litt for vanskelig å se måken. Det burde ikke hvert mørke skyer over den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Fint bilde det Fint bilde av en solnedgang, men jeg synes det var litt for vanskelig å se måken. Det burde ikke hvert mørke skyer over den. Enig, du burde bedt vårherre om å fjerne dei og så be måken om å ta det heile ein gang til for å få eit perfekt bilde Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fint bilde av en solnedgang, men jeg synes det var litt for vanskelig å se måken. Det burde ikke hvert mørke skyer over den. Enig, du burde bedt vårherre om å fjerne dei og så be måken om å ta det heile ein gang til for å få eit perfekt bilde Prøver å si hva som kunne ha vært bedre så man lærer noe av det. Man lærer ikke så å mye av "Fint bilde", foruten om at man vet at det er et fint bilde. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Komposisjonen på måka er helt feil, ikke putt ting i midten. Dessuten så er "spenningen" feil. (ehm, tension på engelsk iallfall) - det er liskom for mye luft rundt måka til at den er i bildet - den burde vært nærmere/større, eller ikke vært der i det hele tatt Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ikke enig med Velmont. Greit nok, det kunne vært bedre komponert med å få skyene enda mer dramatiske da det er de som er motivet her. Måka kan selfølgelig ligge i det gylne snitt eller noe, men nøyaktig hvor den er finner jeg mer uvesentlig da den bare er en 'bonus' til bildet. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Oi, det var et pent bildet. Det ser ut som den kommer mot deg.. Jeg tenker Hitchock's Fuglene.. hmm.. lol Men uansett, syns fargene var råstilige så jeg lagra bildet, hehe ^__^ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kjempeflott bilde! Hva med en runde i Photoshop, hvor du gjør de mørkegrå skyene mer svarte? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Takker for konstruktiv kritikk, både + og -. Skulle gjerne hatt måken litt opp og til høyre, men denne var tydeligvis tunghørt; den ville i hvertfall ikke høre på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå