GRendal Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 jeg har Disse brikkene og skal kjøpe Disse ramkjølerne det jeg lurer på er om det er chipper på begge sidene så jeg må kjøpe 16 ramkjølere pr. brikke, eller om de er enkelt-sidede? takk for svar! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 De er såkalte double-bank brikker, dvs brikker på begge sider, så du må nok kjøpe 16 stk. pr. brikke. (Kjøper du 256MB brikker er de single-bank) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Beklager at jeg spør, men hvorfor skal du kjøpe kjøleribber til RAM-brikker som leveres med heatsing i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg tror nok ikke du vil se store forskjellen ved montering av disse. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 tror dere ikke jeg får bedre ytelse? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 tror dere ikke jeg får bedre ytelse? Nei. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Spørsmålet er bare om du får plass til dem på hovedkortet om du nhar en på hver side... Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tror det vil bli litt smør på flesk det der... Det du evt. kunne gjøre er å ta av de originale heatsinkene, og bytte de ut med de du har tenkt å bestille, men det er vel bortkastede penger... + at du bryter vel garantien når du tar av de originale... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 ok. Hvilke andre måter å kjøle rambrikkene bedre på finnes det? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 få en vifte som blåser på dem Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) heller litt mer luft mellom brikkene enn å bygge et ekstra lag kjøleribber oppå den ferdigmonterte heatsinken eventuelt kan du kjenne på brikkene, om de blir veldig varme kan du jo alltids kjøpe kjøleribber og montere en vifte som blåser frisk luft på de.. Om de ikke blir serlig varme ser jeg ikke noe poeng i ekstra kjøleribber/vifte Endret 26. august 2004 av kjaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå