Gå til innhold

Halflife 2 utsatt igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen tvil om Half Life 2 kommer til å bli bra, men jeg er dessverre lei av det spillet allerede pga all ventinga. Kommer nok til å spille det litt når det kommer, men tror ikke det blir det 'STORE', da ventinga har blitt for lenge. Dem klarer ikke å overraske, det er det som blir problemet. Folk kommer til å si: "Venta jeg så leenge på det der"... Half Life 2 er en bobble. Det er hvertfall mitt syn.. Jeg respekterer for all del de som har STORE forventninger til dette spillet og ikke kan vente til det kommer ut.. men for meg så kommer det til å bli som med DOOM3.. jeg spiller en time så skrur jeg det av..(grei underholdning, men ikkeno mer) :no:

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om Half Life 2 kommer til å bli bra, men jeg er dessverre lei av det spillet allerede pga all ventinga. Kommer nok til å spille det litt når det kommer, men tror ikke det blir det 'STORE', da ventinga har blitt for lenge. Dem klarer ikke å overraske, det er det som blir problemet. Folk kommer til å si: "Venta jeg så leenge på det der"... Half Life 2 er en bobble. Det er hvertfall mitt syn.. Jeg respekterer for all del de som har STORE forventninger til dette spillet og ikke kan vente til det kommer ut.. men for meg så kommer det til å bli som med DOOM3.. jeg spiller en time så skrur jeg det av..(grei underholdning, men ikkeno mer) :no:

Hvordan kan du mene noe slikt uten å ha en gang prøvd spillet?

 

Er du synsk?

Lenke til kommentar

Synsk? Nei, desverre.. :tease:

 

Jeg er bare drittlei av å høre om dette spillet. Utsatt..utsatt og utsatt... Så jeg har bare ganske enkelt blitt lei av å høre om HL2. Jeg kan dessverre ikkenoe for det, men det blir som når man gikk og venta og venta på Star Wars 1.. Bra, men ikkeno mer. man går ganske enkelt rundt å innbiller seg at det blir bedre og bedre jo lengre tida går siden dem bruker mer tid på det.. Men dessverre nei..

 

:innocent:

Lenke til kommentar

Jo, for meg så kommer det til å bli grei underholdning. Det VET DU ingenting om... :tease: Alle har sin egen mening. Dette spillet kommer ikke til å gi meg topp underholdning, men jeg tror heller ikke det blir slakt.. Men det kommer ikke til å bli slik folk har håpet på.. Ikke hos meg.. Vi har alle våre meninger...

Lenke til kommentar
Jo, for meg så kommer det til å bli grei underholdning. Det VET DU ingenting om... :tease: Alle har sin egen mening. Dette spillet kommer ikke til å gi meg topp underholdning, men jeg tror heller ikke det blir slakt.. Men det kommer ikke til å bli slik folk har håpet på.. Ikke hos meg.. Vi har alle våre meninger...

Du kan jo ikke vite at det blir grei underholding for deg, når du ikke har spilt det. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Joda, vi har alle våre meninger, men for de fleste av oss er det greit å bygge dem på spill vi faktisk har prøvd. kan du få snakke om hvorvidt du likte spillet eller ei.

 

Og alle disse ryktene om utsettelser begynner å gå meg på nervene. Spillet kommer når det kommer, og ferdig med det.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen spåmann, så jeg bøyer meg i støvet hvis det viser seg at HL2 blir så fantastisk så alle tror.. Ingenting er bedre, og jeg må si at jeg håper dette for alle de som har venta så lenge på dette verket.. Jeg bare uttrykker min mening. :ermm:

 

Og jeg snakker bare om erfaring. Ting man venter og venter og venter på som man bare bygger mer og mer forventning til skuffer som regel. Dette er statistikk. Men statistikk kan lyve.. :)

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er skrevet om dette på forumet før, men halflife 2 er utsatt til 1. november.

Jeg sa det før, og jeg sier det igjen: Det ENESTE vi ventet på før, var en ny utsettelse! :mad:

 

Hvis bare Valve ikke hadde vært så tjukk i huet, og trang i rævva, så at de kunne fått ut finger'n for leeeenge siden! :nei:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=27/08/2004 : 15:17]
Vet ikke om det er skrevet om dette på forumet før, men halflife 2 er utsatt til 1. november.

Jeg sa det før, og jeg sier det igjen: Det ENESTE vi ventet på før, var en ny utsettelse! :mad:

 

Hvis bare Valve ikke hadde vært så tjukk i huet, og trang i rævva, så at de kunne fått ut finger'n for leeeenge siden! :nei:

Jeg har sagt det før, og sier det igjen for førtiende gang: Valve har ikke utsatt spillet!

 

Hadde bare folket her ikke hadde vært så tjukk i huet og verdensmestere i å være trangsynt, så hadde jeg sluppet å irritere meg over alle som skriker, bæljer og tror de har peiling på hva Valve driver med.

 

Ærlig talt! Er det virkelig så vanskelig å forstå? Må absolutt alt inn med teskje?!

Lenke til kommentar
[iC,27/08/2004 : 15:17]Hvis bare Valve ikke hadde vært så tjukk i huet, og trang i rævva, så at de kunne fått ut finger'n for leeeenge siden! :nei:

Jeg kan formelig smake av disse ordene at du har lang erfaring i spillbransjen, eller hva? Jeg mener, det er jo klart inside-informasjon du sitter på, slik som at du f.eks. vet at Valve sine utviklere er tjukke i huet og så videre?

 

...

 

Jeg på min side er glad for at noen vil satse enorme pengesummer på et høyprofilspill som Half-Life 2, med et ønske om å glede spillere verden over. En viss porsjon respekt ville vært på sin plass.

 

Det som derimot ville vært temmelig tåpelig, ville vært om Valve bestemte seg for å gi ut et uferdig spill, slik alle disse som maser hele tiden tydeligvis vil.

Lenke til kommentar
Jeg på min side er glad for at noen vil satse enorme pengesummer på et høyprofilspill som Half-Life 2, med et ønske om å glede spillere verden over. En viss porsjon respekt ville vært på sin plass.

Men da må de jo ikke love alt mulig i hytt og pin! Lærer de ikke?

 

Anyways, hvis det Pytagoras sier er rett, hvorfor endres da ikke topicen på denne tråden, eller i værste fall stenges?!

 

Det er jo ikke vits i å ha en tråd om noe som ikke er sant! Eller, tar jeg feil? :dontgetit:

Lenke til kommentar
[iC,27/08/2004 : 15:17]Hvis bare Valve ikke hadde vært så tjukk i huet, og trang i rævva, så at de kunne fått ut finger'n for leeeenge siden! :nei:

Jeg kan formelig smake av disse ordene at du har lang erfaring i spillbransjen, eller hva? Jeg mener, det er jo klart inside-informasjon du sitter på, slik som at du f.eks. vet at Valve sine utviklere er tjukke i huet og så videre?

 

...

 

Jeg på min side er glad for at noen vil satse enorme pengesummer på et høyprofilspill som Half-Life 2, med et ønske om å glede spillere verden over. En viss porsjon respekt ville vært på sin plass.

 

Det som derimot ville vært temmelig tåpelig, ville vært om Valve bestemte seg for å gi ut et uferdig spill, slik alle disse som maser hele tiden tydeligvis vil.

Dette minner meg svært mye om staten Norge med sløsing av tid og penger. litt off topic men.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...