Gå til innhold

Halflife 2 utsatt igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, spesielt når vi går etter hva Amazon tror. :roll:

 

Det siste Valve har sagt er at spillet blir ferdig i løped av slutten av August. Mere vet verken vi eller Amazon, dessuten har vi heller ikke fått noe bekreftelse fra Valve på at det er utsatt til November. Så intill da forholder jeg meg fortsatt til August.

Lenke til kommentar

men d begynner og se litt mørkt ut... men tror nok valve begynner og bli ferdig siden de sender ut filmer og skulle vel egentli starte opplasting via steam i disse dager. begynner nå og runde Hl:OF bare for og få opp litt stemmning... neste uke blir d blue-shift... så neste måned håper jeg d blir noe med source motor ;)

Lenke til kommentar
men d begynner og se litt mørkt ut... men tror nok valve begynner og bli ferdig siden de sender ut filmer og skulle vel egentli starte opplasting via steam i disse dager. begynner nå og runde Hl:OF bare for og få opp litt stemmning... neste uke blir d blue-shift... så neste måned håper jeg d blir noe med source motor ;)

Pre-loaden HAR jo begynt. I natt.

Lenke til kommentar

Kan ikke være utsatt da. *håpe på det beste*

 

Half-Life 2 pre-loading begins to Steam account holders today. Over the coming days, those who have selected the pre-loading option will have encrypted Half-Life 2 files delivered to their PC. No purchase is required to pre-load HL2, but is required to activate the game. Purchase options will be released soon. Then, the moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be authenticated and ready to start playing. For more information, please visit www.steampowered.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...