Dr.Gonzo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Vet ikke om det er skrevet om dette på forumet før, men halflife 2 er utsatt til 1. november. http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...4251434-1863612 http://www.winfuture.de/news,16175.html http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...hp(que)id=95800 Endret 26. august 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ja, spesielt når vi går etter hva Amazon tror. Det siste Valve har sagt er at spillet blir ferdig i løped av slutten av August. Mere vet verken vi eller Amazon, dessuten har vi heller ikke fått noe bekreftelse fra Valve på at det er utsatt til November. Så intill da forholder jeg meg fortsatt til August. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Helvettes Valve, nå får de skjerpe seg. Snart så jeg gir totalt f... i hele HL2! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Helvettes Valve, nå får de skjerpe seg. Snart så jeg gir totalt f... i hele HL2! November ryktene er bare å avvise. Valve har ikke gitt ut noe offisiell bekreftelse på dette. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 men d begynner og se litt mørkt ut... men tror nok valve begynner og bli ferdig siden de sender ut filmer og skulle vel egentli starte opplasting via steam i disse dager. begynner nå og runde Hl:OF bare for og få opp litt stemmning... neste uke blir d blue-shift... så neste måned håper jeg d blir noe med source motor Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Passer bedre under "HL"-delen av forumet. Flyttet. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er så stygt.!!!!! Jeg er HL fan, vil prøve Hl 2.. !! Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er så stygt.!!!!! Jeg er HL fan, vil prøve Hl 2.. !! Hva er det som er stygt? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er så stygt.!!!!! Jeg er HL fan, vil prøve Hl 2.. !! Hva er det som er stygt? at Hl bare blir utsatt og utsatt!! herregud de er så 14isser.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Begyner å bli lei av utsettelser nå .. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er så stygt.!!!!! Jeg er HL fan, vil prøve Hl 2.. !! Hva er det som er stygt? at Hl bare blir utsatt og utsatt!! herregud de er så 14isser.. Nå gir vi oss med sånt useriøst preik, ok? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nå preloades HL2 via steam. Tror ikke valve ville gjordt det om ikke release ikke er så langt unna. Njaal Lenke til kommentar
eranro Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 men d begynner og se litt mørkt ut... men tror nok valve begynner og bli ferdig siden de sender ut filmer og skulle vel egentli starte opplasting via steam i disse dager. begynner nå og runde Hl:OF bare for og få opp litt stemmning... neste uke blir d blue-shift... så neste måned håper jeg d blir noe med source motor Pre-loaden HAR jo begynt. I natt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kan ikke være utsatt da. *håpe på det beste* Half-Life 2 pre-loading begins to Steam account holders today. Over the coming days, those who have selected the pre-loading option will have encrypted Half-Life 2 files delivered to their PC. No purchase is required to pre-load HL2, but is required to activate the game. Purchase options will be released soon. Then, the moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be authenticated and ready to start playing. For more information, please visit www.steampowered.com. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 *sukk* Det finnes ingen utsettelse.. Det er bare spekulasjoner. Gi faen i slike tråder heretter. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg veit. Stop bitching guys. Spillet kommer når det er ferdig. Ikke noe å gjøre med det, slutt å klag og spill noe annet. Eller begynn å saml på frimerker imellom tiden.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Skal absolutt ikke ha noe jalla-steam versjon selv, men håper virkelig at det er et godt tegn at preloaden har begynt. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 *sukk* Det finnes ingen utsettelse.. Det er bare spekulasjoner. Gi faen i slike tråder heretter. Det er ikke rart folk vil melde fra om hva de finner på nettet... Nå har jo www.itavisen.no skrevet litt også Njaal Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Direkte link til artikkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå