minimum payne Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 hvorfor er det ikke et statlig oppnevnt antivirusselskap som har som oppgave å lage antivirussoftvare for folket, jeg mener virus ødelegger jo for milliarder av kroner hvert år , så forsikringsselskapene ville jo ha spart enorme summer hvert år på å investere i noen jobber.?? Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Har du noen gang vurdert å KJØPE en virusscanner?? Det finnes mange slike ute der som fungerer veldig bra. Hvis du har dataverdier som er verdt å forsikre burde du vel også kunne avse et par hundrelapper for et antivirus-program..... mvh KalleKanin Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 13:28, minimum payne skrev:hvorfor er det ikke et statlig oppnevnt antivirusselskap som har som oppgave å lage antivirussoftvare for folket, jeg mener virus ødelegger jo for milliarder av kroner hvert år , så forsikringsselskapene ville jo ha spart enorme summer hvert år på å investere i noen jobber.?? Vil du virkelig ha et statlig antivirus selskap ?...nesten så æ får frysninger ...nei, bedre med flere på markedet...så blir det litt mer effektivt...slik som nu. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 I steden for å satse på antivirus opplegg, burde det heller satses på å lære folk om virus. hvis du kan litt om virus, vet hvordan de spres, hva som skjer når de startes, tenker litt før du laster ned filer o.l er plutselig ikke virus en trussel lenger. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Statlig? Nei, ingen god ide trur eg. Enig med GeeZuZz. Her er ein liten festleg artikkel om at virus kostar 'milliardar av gryn', og kva slags perspektiv ein kunne ha på ting: http://www.theregister.co.uk/content/56/25073.html Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 uansett hvor mye virus koster norge i dag, vil et statlig virusdep. håve in det tifoldet i økte skatter og avgifter! (skatt/avgift på alt datautstyr for eksempel!) Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Min mening er at bedrifter og instutisjoner burde privatiseres. På denne måten kan man opprettholde et fritt marked, med fri konkurranse. Dette igjen gjør at hver og en aktør gjør mer for å fortsette med sin eksistens enn hvis det kun hadde vært en aktør på markedet som i tillegg hadde hatt staten i ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå