zim1 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 her er en link som viser mange bilder av siemens s65 som ikke er promobilder fra selskapet selv men tatt av andre GSMarena Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ooooold. Slike bilder så vi jo i Mars... VELDIG nice phone dog! Fikk prøve den selv i dag! Lenke til kommentar
zim1 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 er det noen som vet hvordan man får etr vanlig mmc kort i 7610 i dette forumet også? eller er det også gammelt nytt? siggytheman? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det har blitt tatt opp her på forumet åssen man kan bruke vanlig mmc kort i 7610. Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 her er en link som viser mange bilder av siemens s65 som ikke er promobilder fra selskapet selv men tatt av andreGSMarena S65 er jo på markedet . Mange på forumet som har den, og selv får jeg den tilsendt hit. Mottar den i morgen eller på mandag. Men fine bilder da Lenke til kommentar
eblth Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jøss, det slo meg først nå at jeg ikke har sett baksiden av S65... Den var jo rimelig kjedelig! (De fleste produsentene lager et eller annet morro bak, men S65 hadde jo ikke et speil en gang... ) Medaljen har alltid en bakside! Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Synes baksiden er skikkelig lekker også jeg. Metall-aktig og oser av kvalitet Men hver sin smak selvsagt. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Men hvorfor må siemens alltid ha den eksterne- antenne kontakten på alle telefonene sine? For det er vel det det ekstra "hullet" er til? Ser ikke for meg at det er så mange som bruker det... eller? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Men hvorfor må siemens alltid ha den eksterne- antenne kontakten på alle telefonene sine? For det er vel det det ekstra "hullet" er til? Ser ikke for meg at det er så mange som bruker det... eller? Hver sin smak ja! Men Siemens har vel hatt sånn hull til ekstern antenne på omtrent ale (de fleste jeg har sett) Sikkert sabla greit når man trenger det, men er det noen her som noen gang har stått med sin Nokia å ønsket de kjøpte Siemens istedenfor fordi det ikke er dekning? Jeg har hvertfall ikke.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er nok endel bil-eiere som setter pris på den antennekontakten Hytte-eiere også. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hva er så spesielt med den der? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Telefonen er jo ganske fin! Ser litt likhetstrekk mellom den og t610/30! Men, den ser jo litt stor ut da! nesten like stor som 7610. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trodde den var på størrelse med k700i jeg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 syne denne helt klart er den fineste av 65 serien til siemens, selv om jeg ikke liker siemens serlig godt. Baksiden var litt trøtt og kjedelig. Burde heller gjort som k700 og hatt noe svart/mørkgrå der Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Burde heller gjort som k700 og hatt noe svart/mørkgrå der Kanskje det er fordi K700 er en ungdomstelefon og S65 er en buisnessmodell som skal virke mer ekslusiv og ikke se ut som et leketøy. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 den så ikke så veldig eksklusiv ut egentlig, ville sagt at k700 så mer eksklusiv ut da, men det er min mening Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trodde den var på størrelse med k700i jeg 10 millimeter lengre, 1 millimeter bredere og 2 millimeter dypere. Noe sånt. Sjekket det en gang, og husker fortsatt tallene noenlunde Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 S65 er litt større og bredere enn k700i,men den er tynnere! Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Men hvorfor må siemens alltid ha den eksterne- antenne kontakten på alle telefonene sine? For det er vel det det ekstra "hullet" er til? Ser ikke for meg at det er så mange som bruker det... eller? Klart det er folk som har bruk for antenne uttaket. Selv bruker jeg telefonen på hytten. Og da er jeg nødt for å ha antenne uttak. Egentlig finner jeg det helt utrolig at det er vanskelig å skjønne at noen har bruk for noe annet enn det de har bruk for selv. Det er sikkert enkelte som ikke skjønner at folk trenger mobil i det hele tatt. Er dere ramme alvor når dere mener at et antenne hull ødelegger designen på en telefon? Koko koko... Endret 15. september 2004 av jastroem Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Men hvorfor må siemens alltid ha den eksterne- antenne kontakten på alle telefonene sine? For det er vel det det ekstra "hullet" er til? Ser ikke for meg at det er så mange som bruker det... eller? Klart det er folk som har bruk for antenne uttaket. Selv bruker jeg telefonen på hytten. Og da er jeg nødt for å ha antenne uttak. Egentlig finner jeg det helt utrolig at det er vanskelig å skjønne at noen har bruk for noe annet enn det de har bruk for selv. Det er sikkert enkelte som ikke skjønner at folk trenger mobil i det hele tatt. Er dere ramme alvor når dere mener at et antenne hull ødelegger designen på en telefon? Koko koko... Så selv om du bruker det, betyr det at det såpass mange gjør det at man ikke kan stille spørsmålstegn ved det hullet? S65 sies jo å være en business telefon, ihvertfall når folk lurer på hvorfor den ikke har mp3 spiller (da kan man lure på hva business folk skal med 1.3MP kamera), så da burde kanskje denne telefonen ikke falle innenfor hyttefolk segmentet? At jeg aldri har sett noen som bruker det antenne hullet, eller hørt om noen som bruker det, gjør at jeg lurte på om det er strengt tatt nødvendig å ha med. Men om noen bruker det, så flott for dere. Jeg synes det ødelegger noe av designet, men det gjør ikke du. Alle har hver sine meninger om design her, at du heller vil konsentrere deg om andres meninger får være din sak. Kos deg på hytten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå