above Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Hei.. Jeg har forferdelige problemer som jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med? Jeg må overføre en hel backup disk med dokumenter osv til en annen harddisk i huset. Den eneste måten jeg kan få gjort dette på nå er å koble den til. Men problemet er når jeg kobler disken til og ordner den med master og slave osv så kommer den bare til den der windows loadinga og etter det så blir skjermen svart også bare står den der Aner dere hva jeg kan gjøre for å få det til å virke? Hjertelig takk for all hjelp! PS. Dette haster!!!! Mvh Ostebu Endret 28. august 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det du sier du har gjort burde jo ha virka. Om du ikke har prøvd det allerede, kan du kanskje prøve å koble fra eventuelle optiske enheter på en annen ide-kanal og kjøre bacupdisken som master der. Kan være det går. Lykke til. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Høres ut som du har koblet den som master og prøver å boote Windows? Det går jo ikke uten videre å flytte Windows fra en maskin til en annen. Du må koble disken som slave. Lenke til kommentar
above Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Høres ut som du har koblet den som master og prøver å boote Windows? Det går jo ikke uten videre å flytte Windows fra en maskin til en annen.Du må koble disken som slave. det er ikke windows på den da! Lenke til kommentar
above Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Alt er faen meg forsvunnet.. 120 gb er vekke!!! Noen som vet om en måte å få dette tilbake på uten å måtte betale noe.. Altså noe jeg kan gjøre selv for å få det tilbake på??? Et annet spm er at jeg har kjøpt meg en annen disk og når jeg formaterer den så kommer det opp at diken er på 186 gb når den er 200 gb!! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den til å være 200 gb? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du kan prøve recovery program som Get Data Back. Vet ikke hva det koster, eller om det fins en demoversjon. Når det gjelder disken din på 200gb, er nok alt som det skal være. Er sikkert normalt at disse vises som 186GB. Mine disker på 160GB vises som 152GB. Manglende harddiskplass - les denne og forstå hvorfor. Lenke til kommentar
above Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Du kan prøve recovery program som Get Data Back. Vet ikke hva det koster, eller om det fins en demoversjon. Når det gjelder disken din på 200gb, er nok alt som det skal være. Er sikkert normalt at disse vises som 186GB. Mine disker på 160GB vises som 152GB. Manglende harddiskplass - les denne og forstå hvorfor. Takker for svar! Lurer på om du vet om flere slike programmer som er veldig bra og får 100% all data tilbake?? EDIT: Jeg har fått det til nå med et program Endret 28. august 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå