palh Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) hei alle sammen ! Jeg sitter her med en dlink 614+ og et axis 205 kamera. jeg tenkte dette kunne gjøres noe kult med. Problemet er at det ikke er noen kule kameravinkler her så jeg tenkte at jeg kanskje kunne bruke dlinken som en slags forlenget tp. slik at jeg ikke setter opp dlinken til å være et AP, men at det er et slags trådløst nettverkskort. er dette mulig ? i så fall hva heter dette ? (bridge ?) hadde vært kult da jeg plutselig får et trådløst kamera Axis 205 Di 614 + Routeren som har erstattet dlinken er en Linksys WAP54G Endret 26. august 2004 av palh Lenke til kommentar
whg Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tror ganske sikkert at detta kan gjøres med en slik: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27320 de har også en 11Mb versjon, som jeg har selv og bruker får å koble en switch med et par maskiner i annen etasje til trådløs adsl ruter i første. Er kjempefornøyd med min, enkel å sette opp og funker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå