Gå til innhold

Kjølepasta til AMD 64?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har kjøpt meg nye pc deler også lurer jeg på om jeg trenger kjølepasta til AMD 64 CPU? Er ikke helt sikker på hvordan jeg tar på kjølepasta heller, men det var noe kjølepasta lignende greier på CPU vifta som skal vær rett over prosessoren. Når jeg tok på d så gikk d av, det var ganske bløtt også, kan det være kjølepasta? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Har kjøpt meg nye pc deler også lurer jeg på om jeg trenger kjølepasta til AMD 64 CPU? Er ikke helt sikker på hvordan jeg tar på kjølepasta heller, men det var noe kjølepasta lignende greier på CPU vifta som skal vær rett over prosessoren. Når jeg tok på d så gikk d av, det var ganske bløtt også, kan det være kjølepasta? :roll:

Ja. :p

 

Den kjølepastaen skal stå på, bare å feste kjøleren.

Lenke til kommentar
Trenger man kjølepasta hvis man kjøper boxed??

Boxed betyr at prosessoren har en medfølgende orginal vifte. Den trenger også kjølepasta. Mange vifter har orginal pasta påført. Ser ofte ut som en hvit teip bit som er plassert i senter under kjøleren. Det anbefales dog å skifte denne til en "sølvbasert" type, gjerne Artic silver :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Trenger man kjølepasta hvis man kjøper boxed??

Boxed betyr at prosessoren har en medfølgende orginal vifte. Den trenger også kjølepasta. Mange vifter har orginal pasta påført. Ser ofte ut som en hvit teip bit som er plassert i senter under kjøleren. Det anbefales dog å skifte denne til en "sølvbasert" type, gjerne Artic silver :w00t:

Alle vifter har vel det. De som følger med prosessorer mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...