-=Makaveli=- Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Heisann Har kjøpt meg nye pc deler også lurer jeg på om jeg trenger kjølepasta til AMD 64 CPU? Er ikke helt sikker på hvordan jeg tar på kjølepasta heller, men det var noe kjølepasta lignende greier på CPU vifta som skal vær rett over prosessoren. Når jeg tok på d så gikk d av, det var ganske bløtt også, kan det være kjølepasta? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) uææ, leste feil Endret 26. august 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Heisann Har kjøpt meg nye pc deler også lurer jeg på om jeg trenger kjølepasta til AMD 64 CPU? Er ikke helt sikker på hvordan jeg tar på kjølepasta heller, men det var noe kjølepasta lignende greier på CPU vifta som skal vær rett over prosessoren. Når jeg tok på d så gikk d av, det var ganske bløtt også, kan det være kjølepasta? Ja. Den kjølepastaen skal stå på, bare å feste kjøleren. Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trenger man kjølepasta hvis man kjøper boxed?? Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trenger man kjølepasta hvis man kjøper boxed?? Boxed betyr at prosessoren har en medfølgende orginal vifte. Den trenger også kjølepasta. Mange vifter har orginal pasta påført. Ser ofte ut som en hvit teip bit som er plassert i senter under kjøleren. Det anbefales dog å skifte denne til en "sølvbasert" type, gjerne Artic silver Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Ahh okey, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trenger man kjølepasta hvis man kjøper boxed?? Boxed betyr at prosessoren har en medfølgende orginal vifte. Den trenger også kjølepasta. Mange vifter har orginal pasta påført. Ser ofte ut som en hvit teip bit som er plassert i senter under kjøleren. Det anbefales dog å skifte denne til en "sølvbasert" type, gjerne Artic silver Alle vifter har vel det. De som følger med prosessorer mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå