wellington Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan jeg bruke denne brikken i Canon EOS 300D : TwinMOS Compact Flash Card 256MB, 70X Type I, Ultra-X Series, 70X???? Lenke til kommentar
--7 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det er jeg ganske sikker på siden det er CF Type I. Men for å være sikker vent til noen andre også svarer! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg tror alle CF-kort passer i 300D. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I utgangspunktet skal det gå fint. Jeg hadde to TwinMos 36X kort i mon 300D som funka fint... i to-tre uker. Så røk begge kortene. Bytta inn og fikk meg et Lexarkort istedet. Dobbelt så dyrt Men jeg vil heller ha et kort som ikke ødelegger bildene mine... Hadde nok heller kjøpt SanDisk, som er litt rimeligere. Men Datavarekjeden (tidl Komplett) nekta å heve kjøpet selv om de solgte meg en vare som var røk etter 3 uker. Istedet blei jeg tvunget til å kjøpe en dritdyr Lexar. Handler ikke der igjen... Jeg testa forresten en TwinMos 70X i butikken og det er ingen merkbar hastighetsforskjell på den og 36X-en. EOS 300D er i utganspunktet ikke et veldig raskt kamera, så det er begrenset hvor raske brikker den kan ha nytte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå