Gå til innhold

Test for å plassere deg selv politisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke bæret av disse partiene!

Hva står høyre for? Hva står Venstre for?

Og hvorfor i HELVETE fikk jeg 81 i score på FRP????? :cry:

Jeg trodde jeg ikke likte dem jeg, men kanskje jeg gjør det allikevel.

Om noen her kan fortelle meg hvilken side jeg skal stå på, hadde det vært flott!!

Jeg er religiøs. Det vil si at jeg følger Baha i`. En livstro som bygger på alle gamle religioner. Jeg tror på energi og aura og chaktra og sånne ting.

Dessuten vil jeg jobbe i greenpeace.

Jeg mener også at alle individer har lik rett uansett. En maur har samme rett til å leve som jeg på grunn av at den existrerer i det hele tatt.

For å si det slikt da. Jeg er hippie! :p

Hvilken side bør jeg da stå på?

Lenke til kommentar

Min score:

RV: 30, SV: 39, AP: 88, SP: 47, V: 67, KrF: 84, H: 88, FRP: 86.

At AP og H kom jevnstore ut passer godt med mitt syn, men hva frp gjør så høyt opp aner jeg. Enda verre med krf. I sum en test som ikke klarte å få refklerte mitt syn.

Lenke til kommentar
rake motsetninger  :!:

men seriøst, støtter du RV ?

de har mange bra kampsaker, fks. Gratis skolebøker. Dessuten så er de veeeeldig engesjerte i antirasime, antihomofobi og anti diskriminering generelt sett... Men eg syns egentlig i utgangspunktet at de drar det litt for langt ;) (kommunismen sin alså..)

SV(ikke SU) er det partiet eg tror eg liker best :)

Men eg er en "floater" foruløpig. Er fks. på ingen måte imot privatskoler, går faktisk på en og det er en av de beste eg har gått på! Synes bare det ikke skal koste eleven så enormt mye mer å gå på en privat skole.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Er fks. på ingen måte imot privatskoler, går faktisk på en og det er en av de beste eg har gått på! Synes bare det ikke skal koste eleven så enormt mye mer å gå på en privat skole.

Med andre ord er du ikke for privatskoler, men for god undervisning (eventuelt den typen pedagogikk privatskolen bruker)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Jeg mistenker meg selv for å være noe dobbelmoralsk. :p

Mitt kompass. På DinSide-testen fikk Frp og Høyre desidert mest, etterfulgt av Venstre.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...