Gå til innhold

Nec Multisync 1980SX, etterslep?

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått i hus denne skjermen, og som den ivrige cs spiller jeg er, satte jeg i gang med å teste ut etterslep. Ble enoormt skuffet! Var veldig ekkelt og aime.. Er det noe galt med skjermen min, eller er bare alle 19" sånn? I testen skrev de jo at det var en nytelse å spille på skjermen, så.. Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp fått i hus denne skjermen, og som den ivrige cs spiller jeg er, satte jeg i gang med å teste ut etterslep. Ble enoormt skuffet! Var veldig ekkelt og aime.. Er det noe galt med skjermen min, eller er bare alle 19" sånn? I testen skrev de jo at det var en nytelse å spille på skjermen, så.. Hva sier dere?

Du må nesten forvente å se litt etterslep med 25 ms refreshtid på 19 tommer. Men, du må iallefall sette vsync til "always on", ellers vil du se "tearing".

CD

Ps. Ikkeno etterslep på min 20.1 tommer Viewsonic LCD (16 ms)

Lenke til kommentar

Du må nesten forvente å se litt etterslep med 25 ms refreshtid på 19 tommer. Men,  du må iallefall sette vsync til "always on", ellers vil du se "tearing".

Takk, skrudde på vsync, og dette hjalp litt. Men likevell har jeg konstant merkbart etterslep i cs (counter-strike).. Er dette sånn som det skal være? Det er vell en god skjerm..? Er klar over dette med 19" men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...