ATi-Radeon Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Pennywise. blir litt for mye cover for meg..hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Bad Brains, Ræva Rockers, The Jungle Medics.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 story of the year Lenke til kommentar
Thallia Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bra punk band for min del: Against me! Rise Against Nofx Yellowcard Break the Silence Bad Astronauts Dropkick Murphys Bright Eyes Rancid The Smashing Pumpkins Incubus IllNino (mulig noen er uenig i vor vidt dette er punk men) I Reject Me first and the gimmie gimmies (Konsert i sommer, hovefestivalen ) Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) The clash er drittøfft. Og forresten er det få ting som gjør meg mer sur enn at blink 182, good charlotte og det drittet der promoterer seg selv som punk, er en skam for all den gode, gamle, knalltøffe punken! 2691514[/snapback] Jeg sier meg enig i at Good Charlotte, Simple Plan osv. ikke er punk, det er bare image som står i hodet på dem synes jeg. Blink-182, derimot! Har du hørt på den eldre musikken deres, dvs albumene Buddha, Cheshire Cat og Dude Ranch (og også den første demokassetten deres, Flyswatter)? Den er ikke like "poppa" som de nyere albumene deres. Men nei, det er ikke samme type punk som Ramones og alle de gamle heltene, men det er punk. Pop-punk, that is. Nå har det seg sånn at jeg er ihuga blink-fan... Hehe. Jeg er stor fan av punk generelt. Det starta med blink (som er et veldig viktig band for meg av flere grunner), deretter begynte jeg å høre på Ramones, Clash, Misfits, Rancid... listen er lang. Må også si at Skambankt er bra! Feet-Punk må også nevnes, et "lokalt" band. Trønderpunk Endret 3. april 2007 av Kasadu Lenke til kommentar
justanotherstar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 the replacements generation x the stranglers the damned new york dolls sham 69 stiff little fingers the jam the boomtown rats Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Bad Religion og The Ramones er favorittane mine. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Simpel plan2681259[/snapback] Hahahahaha. :!: Calabrese og Nim Vind bør absolutt sjekkes ut. Calabrese er noe lignende the Misfits (som btw er favorittbandet mitt). Endret 3. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
catolap Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Cock Sparrer! "Shock Troops"-skiva er genial. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Mange bra punkband: The Ramones (de 5 første platene er de beste) The Damned The Stooges (var vel de første som spilte punk) Radio Birdman The Saints The Hellacopters The Dictators The Cramps Turboneger The Clash er greit nok Sex Pistols Endret 3. april 2007 av Larse_rn Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 sjekk ut Strung out, rise against, ranxid, nofx, me first and the gimmie gimmies, anti-flag osv.. det var det jeg hørte på back in tha days.. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg synes Good Charlotte er best innen den sjangeren der, det nye albumet demers er meget bra Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 The Redskins. De har bare gitt ut en plate, men den platen er til gjengjeld utrolig god. Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Bad Religion og The Ramones er favorittane mine. 8298143[/snapback] QFT. The Exploited er heller ikke så ille, er god knall! Fengende, aggressiv punkrock. EDIT: La til link til låta.. Endret 3. april 2007 av TMP_ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hva er vitsen med å bumpe denne gamle tråden når vi har en nyere og fungerende tråd? Link til nyere tråd om punk Vi behøver ikke to tråder om samme emne, så da stenger jeg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg