Mushaboom Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er ikke Lenny Kravitz pop a? Muligens, men ikke si det til han... Så hva er egentlig pop da ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er ikke Lenny Kravitz pop a? Muligens, men ikke si det til han... Så hva er egentlig pop da ? Egentlig: det som er populært. Min måte å se på det: sånn musikk som spilles på fjortissfester. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 POP (as in POPular music..) egentlig alt som er for mykt til å være rock.. men pop er jo alt omtrent. liksom: britney speares er pop men det er jo coldplay også, litt forskjell ........ Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det har blitt for mange sjangere. Vi har punk, punk-rock, pop-punk og ska er også en form for punk. Å betegne pop musikk som den musikken som er populær i øyeblikket, synes jeg blir feil. Ta en titt på VG-lista. Jeg kjenner kun igjen ett band der og det d12 (hører ikke på dem, har lest om dem i media). De spiller rap, og rap kan man ikke kalle pop. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Pop er gjerne en forkortelse for populært, da... Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Greit det, men jeg klarer ikke å si at et rap, rock, punk eller metall band spiller pop-musikk. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 for meg blir POP en egen sjanger Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Greit det, men jeg klarer ikke å si at et rap, rock, punk eller metall band spiller pop-musikk. De fleste tenker på pop som BSB og Britney, tenker jeg meg. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 for meg blir POP en egen sjanger Samme her. Har alltid tenkt på pop som det som de som ikke vet bedre hører på (jeg tar ikke i mot kritikk på den). :] Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 blonde the sex pistols Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 POP (as in POPular music..) egentlig alt som er for mykt til å være rock.. men pop er jo alt omtrent. liksom: britney speares er pop men det er jo coldplay også, litt forskjell ........ unnskyld meg, men jeg synes nå hvertfall at coldplay og britney hører sammen som soft flora og brødskiven! ikke stor forskjell! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Toy DollsSuzie quatro som var punk(rock) dronning på s70' tallet. ikke helt riktig å kalle suzie quatro punkrock da, faktisk helt på vidda! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Suzi Qatro ligger kanskje mer under rock enn punk. men ho har en del som ligger mot punk også. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 anti-flag det er skiggelig politisk punk ja! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det gamle fra RHCP.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg