kristianv Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Enkleste måten å føre over MP3 fra pc til minnekort? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har en minnekortlese(tror det heter det), som ligger frampå pcen. Ser ut som du bare legger inn minenekortet der og overfører. Rimelig enkelt! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Selv syns jeg det er enklest å bruke blåtann.. eller IR til å ovrerføre med.. Men det går selvfølgelig tregt.. Men når man, som jeg gjør bare overfører en fil i gangen sånn av og til.. så er det den enkleste måten Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kjøpe en kortleser til en hundrelapp. Du blir sprø hvis du skal overføre f.eks. 250MB med Blåtann eller telefonkabelen - det tar hele natta. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Ja, men hvordan føre over via blåtann? Med hvilket program? hvordan? Og hvor kan jeg kjøpe minnekortleser til en hundrelapp? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ja, men hvordan føre over via blåtann? Med hvilket program? hvordan?Og hvor kan jeg kjøpe minnekortleser til en hundrelapp? Du må ha blåtann-mulighet på PC'en din, eventuelt kjøpe et blåtann-adapter. Program følger garantert med telefonen din hvis den har blåtann. Rimelige minnekortlesere får du f.eks. på Clas Ohlsson - jeg ga 99,- for min SD-leser. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Uansett så følger nødvendig programvare med blåtann adapteren du kjøper.... Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Ja, men altså. Det følger med PC Suite og sånn. Jeg får uten problemer ført over til mobilen. Men ikke minnekortet. Kan dere ikke si hvilket program jeg trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå