haakon_d Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hadde det ikke vært en idé med priskalkulator på overklokkingsutsyr her på overklokking.no, da mener jeg ikke bare å inkludere norske webshopper, men utelandske også som en valgmulighet. Hva sier dere andre ? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg er i utgangspunktet åpen for alt som gjør det enklere å velge hva man skal kjøpe. Dette er ingen dårlig idè! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 13:03, haakon_d skrev:Hadde det ikke vært en idé med priskalkulator på overklokkingsutsyr her på overklokking.no, da mener jeg ikke bare å inkludere norske webshopper, men utelandske også som en valgmulighet. Hva sier dere andre ? Er enig med deg men de folka som driver dette stedet har mye og gjøre. Krever tid til og vedlikeholde alt sammen her. Iden er ikke dum men kan bli vanskelig og gjennomføre. Aner ikke hvor mye jobb det er men blir sikkert en del jobb og holde denne siden i orden og de som eier dette stedet tjener sikkert ikke så veldig mye penger på dette. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: haakon_d skrev (2002-05-04 13:03):Hadde det ikke vært en idé med priskalkulator på overklokkingsutsyr her på overklokking.no, da mener jeg ikke bare å inkludere norske webshopper, men utelandske også som en valgmulighet. Hva sier dere andre ? Kjempeide! DrErling: fet signatur Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: Bøgge Bakken skrev (2002-05-04 20:16):Er enig med deg men de folka som driver dette stedet har mye og gjøre. Det betyr egentlig bare at ok.no trenger flere folk! Hiv dere med folkens! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-04 20:26, Corleone skrev: Quote: Bøgge Bakken skrev (2002-05-04 20:16): Er enig med deg men de folka som driver dette stedet har mye og gjøre. Det betyr egentlig bare at ok.no trenger flere folk! Hiv dere med folkens! Dere har så rett, så rett - begge to! Prisguide blir det nok ikke noe av med det første, med mindre vi enkelt kan tilpasse prisguiden på Hardware.no til å fungere for oss. Det vet jeg lite om, og har dessverre liten mulighet for å prioritere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå