Gå til innhold

Priskalkulator på Overklokking.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-04 13:03, haakon_d skrev:

Hadde det ikke vært en idé med priskalkulator på overklokkingsutsyr her på overklokking.no, da mener jeg ikke bare å inkludere norske webshopper, men utelandske også som en valgmulighet. Hva sier dere andre ?

Er enig med deg men de folka som driver dette stedet har mye og gjøre. Krever tid til og vedlikeholde alt sammen her. Iden er ikke dum men kan bli vanskelig og gjennomføre. Aner ikke hvor mye jobb det er men blir sikkert en del jobb og holde denne siden i orden og de som eier dette stedet tjener sikkert ikke så veldig mye penger på dette.

Lenke til kommentar

Quote:

haakon_d skrev (2002-05-04 13:03):

Hadde det ikke vært en idé med priskalkulator på overklokkingsutsyr her på overklokking.no, da mener jeg ikke bare å inkludere norske webshopper, men utelandske også som en valgmulighet. Hva sier dere andre ?

Kjempeide!

DrErling: fet signatur :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-04 20:26, Corleone skrev:

Quote:

Bøgge Bakken skrev (2002-05-04 20:16):

Er enig med deg men de folka som driver dette stedet har mye og gjøre.

Det betyr egentlig bare at ok.no trenger flere folk! Hiv dere med folkens!

Dere har så rett, så rett - begge to! Prisguide blir det nok ikke noe av med det første, med mindre vi enkelt kan tilpasse prisguiden på Hardware.no til å fungere for oss. Det vet jeg lite om, og har dessverre liten mulighet for å prioritere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...