Arve28 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Søkte på vob for det regnet jeg med å finne, men nei. Ingen. Så hvordan brenner jeg VOB filer i Nero? Der er også 2 filer som heter BUP og 2 filer som heter INF og 5 som heter VOB. Alle disse hører sammen, men hva går jeg på for å brenne disse? Endret 26. august 2004 av Arve28 Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dra in VOB och IFO filerna i VIDEO_TS mappen och bränna en fungerande DVD skiva Søkte på google og fant med en gang,men på svensk Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) I nero6.0 så velger du bare DVD-video (må huske og velge DVD først). Deretter er det bare og slenge filene oppi VIDEO_TS mappa, har funka greit for meg iaf. INF? er vel IFO... Var litt sein... Endret 26. august 2004 av Arodin Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Kan VOB filene ses i Power DVD 5? Eller må jeg installere noe annet? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du kan fint bruke power dvd til å se filene, når du legger de i VIDEO_TS mappa, blir det som en vanlig dvd film Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kan VOB filene ses i Power DVD 5? Eller må jeg installere noe annet? .VOB-filer kan du se på med Mediaplayer Classics ihvertfall. Søk på mediaplayer classic på google så finner du det Ang. den brenninga, så kan du gjøre som folk over her har foreslått (velge DVD-Video og slenge alle filene som hører til dvd-en inn i den mappa) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Windows Mediaplayer Classic kan ikke spille .VOB-filer, i alle fall ikke uten at du har installert noen ekstra CODECs. PowerDVD kan lett spille av .VOB-filer i "Filemode" (velg "Discmode" for å søke etter/spille av hele DVD-disker) Endret 27. august 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva er Audio_TS i nero? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Dersom jeg har skjønt det riktig så er strukturen på en DVD-video lagd opp på kun to mapper, nemlig Audio_TS og Video_TS. DVD-spilleren må finne disse mappene for å kunne spille av det som er på disken. De dvd'ene jeg har spilt gjennom data'en (og det er mange) så har den mappa alltid vært tom. Hvorfor kan sikkert noen andre svare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå