wannabe nerd Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Så værmeldingen på nrk i dag. Tror du ikke jeg så ei dame! Tyder dette på at NRK har mistet værmeldingseere? Eller er det likestillingsombudet som har fått en finger med i spillet? Har ikke noe i mot det jeg, men det kan ikke være tilfeldig det. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har ikke noe i mot det jeg, men det kan ikke være tilfeldig det. Jo. NRK bruker, i motsetning til TV2 og TVNorge, folk som faktisk har peiling på vær og slikt, uansett kjønn. Fornuftig nok. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 nrk er best på værmelding.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Syns nå tv2 har bedre værmelding en nrk. Men ingen slår meg når det hjelder været. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det eneste du trenger for å få plass foran kamera i værredaksjonen til NRK er talefeil, et rart utseende er bare bonus. Så greit nok, hun er blond og ser normal ut, men snakker som Teisen sjøl! Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hun kommer faktisk ifra Drangedal, Sputniks hjemland! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvis dere så hele sendinga i går, noe jeg faktisk gjorde (), så oppdaga dere at ho ikke var noe flink i det hele tatt. Veldig usikker, utålmodig (måtte kommentere om neste bilde - som hun allerede hadde begynt å snakke om - ikke ble vist så raskt som ho tenkte), hang seg opp i sine egne feil, og virka i det hele tatt veldig usikker. Håper det kommer etter hvert Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg ville også vært veldig usikker hvis jeg skulle på nasjonaldekkende TV for første gang. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Dette var vel tredje gangen, eller noe Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tror ikke det ville vært så mye bedre den tredje gangen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Dette er bare et dårlig forsøk fra NRK på å holde tritt med TV2. For det første er hun ikk fin engang, og for det andre har hun verre tonefall enn de fleste. Hun snakker kjedelig, og det virker som hun ikke eier selvtillit der hun står. - Tor Erik, selvutnevnt vær-dame kritiker. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Møkje pent veah, møkje pent veah. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Møkje pent veah, møkje pent veah. Selvsagt, jeg glemte ensidig språk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Morsomt Jeg har også sett denne værdama på NRK en gang. Artig. Synes nå været på NRK er kjedeligere enn på tv2 jeg da. (selv om værmeldingen er kjedelig generelt sett) Men en ting jeg har lagt merke til: På Nrk er det nesten bare gamle menn som har værmeldingen På TV2 er det nesten bare unge damer som har værmeldingen Og etter å ha sett et par værmeldinger på TV Norge så har jeg inntrykk av at der er det nesten bare unge menn som har værmeldingen ... ... Hvor er det de gamle damene har værmelding da? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 nrk er best på værmelding.... Jepp Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Når jeg tenker over det er det vel litt betenkelig at nrk aldri har hatt, ei værdame før nå? Litt sært egentlig, skal vedde på at de har fått tusenvis av klager fra misfornøyde seere. Dette tror jeg da omfatter for det meste gamle gubber med bare en kanal og kvinneforkjempere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå