Gå til innhold

For lite minne? Moi?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men.....den er jo så stabil som fy! Er kun med dette programmet at dette skjer...har hatt den overklokket på samme nivå i et halvt år nå uten problemer... Hvorfor skjer dette med SWG? Kjører mer krevende spill enn det uten probelmer... :mad:

 

Edit: Vel...nå har jeg klokket ned til normalen...får se om det blir noenn endringer nå...

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Men.....den er jo så stabil som fy! Er kun med dette programmet at dette skjer...har hatt den overklokket på samme nivå i et halvt år nå uten problemer... Hvorfor skjer dette med SWG? Kjører mer krevende spill enn det uten probelmer... :mad:

 

Edit: Vel...nå har jeg klokket ned til normalen...får se om det blir noenn endringer nå...

har/hadde problemer med at pc`n restartet under swg, skjedde bare med swg, har mer enn nok av alt, renset og flamberte cpu-kjøleren min i dag, og brukte trykkluft på den, ca 2 bar eller no, så jeg tror den er renset, men den skulle heller ikke være så varm som de har vært..

 

noen andre som sliter med restarting i swg??

Lenke til kommentar

jeg hadde det problemet i begynnelsen men etter hvert tok det seg ned og har ikke skjedd på noen ingame måneder.

 

 

Prøvd og reinstallere spillet, da også uten og ta vare på noen filer som ui.log osv?

 

 

Forøvrig, at du kan kjøre Doom3 ( eller liknende som har bedre grafikk) så betyr ikke det at SWG skal kjøre stabilt da de ganske enkelt er noen helt forskjellige spill

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Men is svarte H***** da! :realmad:

 

Etter en reinstall av windows kommer den samme dritten opp igjen....påstår at det er noe fuzz med en eller annen dll fil og begynner den legendarsike "dumping av fysisk minne".....

 

Nå er jeg virkelig lei av dette crappet siden jeg VET at SWG funker... har kjørt spillet i 10 timer i strekk UTEN problemer....så at den helst plutselig ikke takler det lenger eer ganske utrolig....

 

SÅ jeg bestemte meg for å se nærmere på problemet...jeg VET at det funker så det er ikke i swg feilen ligger...men hva med windows...DOH! seff må det være alles favoritt OP som inneholder noe bogus. Det var da jeg kom på...."dæng...jeg har ikke hat noen updates omtrent på systemet etter resinatllen av xp"....

 

Så med friskt mot suste jeg meg ut til update sidenen til winbæsj....og fant ut at jeg ikke hadde hverken service pack1 eller 2....prøvde å inst 1 men fikk ikke tak i den og dro 2er isteden...."greit nok tenkte jeg...den inneholder sikkert den samme dritten..."

 

Akk....etter en gruelig lang nedlasting og installering så var den inne...dro en restart og fikk opp masse annent shait som fulgte med sp2 jeg villt ikke trenger...antivirus, brannmur osv...helsike heller da.,..dette mekker jeg da selv? trenger da ikke et ekstra program til å informere meg om at jeg IKKE har et antivirus program...det viste jeg på en måte fraq før av... :roll:

 

Men da starter vi opp swg, med nytt håp siden vi nå har oppdater xp...og jadda...det funker...for omtrent 10 min...helt intill jeg kommer inn i sentrum av Naboo, Theed for å få litt trening...bang...bluescreen...JIPPI! Ah..jeg hadde nesten begynt å savne den... :innocent:

 

Det er da jeg VIRKELIG begynner å lure....hva nå? :hmm: Ikke er det maskinen min for den funker fett med swg utifra timer med erfaring...eo heller er det nå xp oppdateringer for det finnes ikke flere å få tak i hos update....

 

et ord... H E L P! :cry:

 

(Og nei...jeg er fremdeles ikke overklokket lenger...kjører standard nå....)

Lenke til kommentar
kan det være noe feil på minnet??

 

ettersom swg bruker en del ram, så kan det hende at det bare slår når du bruker swg, prøv med en ram-test, det finnes sikkert ett prog for det

Når skulle det ha oppstått lixm? Alt funker brillefint bortsett fra swg....det er litt irriterende egentlig...først funket ikke cd keyen og nå dette...tror ikke jeg orker stort mer! :no:

Lenke til kommentar

Bare for å utelukke feil på minnet 100% hadde jeg kjørt en minnetest. F.eks denne: http://www.memtest86.com/

 

Hadde et lingnende problem på en pc jeg bygde til en kompis. Maskinen kunne fungere fint i mange timer, for så å gå til bluescreen med samme melding som du får. Feilen var at den ene minnebrikken var tildels defekt, og dette ble bekreftet av en minnetest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...