Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg hae nå kjøpt meg en Dell latitude D505! Så da lurer jeg på om det er noen her som har litt erfaring angående dette Jeg bruker til vanelig Gentoo så det jeg hadde planer om og kjøre på lapptop og. Nettverks kortet veit jeg ikke er noe problem med. Men, WLAN kortet tror jeg kan bli noe problematisk! Jeg har bare boota opp med en livecd for og se og da fikk jeg ikke noe fb. og en feilmelding angående noe skjermkort drivere (Mener jeg og huske. så ikke så nøye etter) Men, er det noen her som har en lik lapptop med Linux? Og noen som har ett tips til en annen distro som kanskje er bedre? (Mest lyst på Gentoo) Så da håper jeg att jeg ikke rota for mye og att noen kan hjelpe meg kjedelig med lappy til maange penger og uten linux Mvh .Thomas Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) wlan kortet så er vel Ndiswrapper tingen. Og Ndismonitor til å overvåke tilkoblingen. Endret 26. august 2004 av Espen_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå