W Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har et problem med hovedkortvifta mi. Her om dagen begynte den plutselig å bråke mer enn normalt. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få den til å bråke normalt igjen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Hvilket hovedkort...?? Ofte hjelper det å skru viften av kortet, plukke den fra hverandre, rense og smøre bitte-bitte-litt, skru den sammen igjen og montere den på kortet (anbefales å legge på litt kjølepasta). Ellers kan du bare invistere i en passiv kjøler. Edit: Har hørt om flere som har byttet sin vifte med en slik kjøleribbe. Endret 26. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Beklager, det har jeg ikke. Ofte er hk viftene av litt varierende kvalitet. Foreslår at du bare bytter den jeg, enten til en passiv kjøleribbe eller en annen med vifte. Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Abit HK? Har dårlig erfaring med cipset-vifter på Abit. Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvis du har kjøpt HK på komplett kan du bare sende en mail med ordrenr. og fortelle om problemet, så har du en ny vifte i brev i løpet av et par dager. Jeg har fått ihvertfall 4 nye vifter til Abit HK, og alle har blitt sendt første virkedag etter at mailen ble sendt! Lenke til kommentar
W Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Har blitt kvitt problemet med bråkinga, vifta går ikke lenger rundt... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har blitt kvitt problemet med bråkinga, vifta går ikke lenger rundt... ...stoppet å gå eller trukket ut kontakten?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Stoppet å gå Ta den av, åpne den, rens ut støv og skit, smør den med bitte-bitte-litt olje (unngå griseri), montér den sammen igjen, sett den på kortet igjen og sett kontakten skikkelig i... Det kan være farlig å kjøre NB uten tilstrekkelig kjøling, spesielt om du har overklokket. Edit: Hvilket kort er det?? Endret 28. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
W Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Edit: Hvilket kort er det?? Abit ett eller annet. Vil du si at dette er god nok kjøling? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjøp denne.Jeg har den på mitt Abit NF7-S. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjøp denne.Jeg har den på mitt Abit NF7-S. Hørt mye bra om den... ...med mindre du ønsker å fikse viften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå