MalvinP Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei nå er skolen fult igang igjen, og jeg har funnet ut at det kansje ikke er så dumt å ta med laptopen på forelesningene. Det jeg lurte på da er om det er noen av dere der ute som vet om en god sekk til laptoper? Den må ha plass til etpar bøker + se ok ut ( og selvfølgelig god beskyttelsen ti pcen) og ikke være så altfor dyr. Så hvis noen har noen gode erfaringer så er det bare til å skrike ut. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Denne er stilig synes jeg. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Skal ned på posten i morgen å hente min nye Lapstation. Litt i dyreste laget kanskje, så jeg håper at den blir bra.. Kan skrive litt når jeg henter den i morgen. BTW: Kanskje litt rart av meg å kjøpe denne da jeg ikke har bærbar enda, men jeg skal kjøpe en snart uansett så.. Endret 26. august 2004 av eMPea Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Flotte tilbakemeldinger!! Flere ønskes Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) eg kjøpte en "Body Glove" hos expert til sånn ca 600 kr tror eg.. den har en del lommer, og på grunn av denne posten fant eg ut at den har en lomme for min mp3 spiller. takk Endret 26. august 2004 av Dizk Lenke til kommentar
glotón Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Umates backpack er jo et en veldig bra sekk, men dog litt dyr.. Men jeg syns det er verdt å bruke noen hundrelapper ekstra når jeg går med nærmere 20k på ryggen.. Jeg er veldig godt fornøyd med denne sekken, den gir utrolig bra beskyttelse for pc'en. Barbara har testet den her. Men umates har gjort noen forbedringer siden barbara testet den, det er f.eks ikke vanskelig å regulere skulderstroppene lenger. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Uansett hvor jalla du måtte synes dette høres ut, så kjøpte jeg meg i går denne veska til min ECS 556E. Kosta latterlige 249 kroner på Clas Ohlson. Overraskende nok, veska ser bra ut, den har god plass til alt du måtte ønske å ta med deg, og hvis den skulle bli utslitt evt. andre feil, koster det ikke allverden å kjøpe ny. Ta deg en tur til nærmeste Clas og se på den, tror du vil bli litt imponert Selv kjøpte jeg den bare for å se om den er noe tess. Finner du ut at den suger, kan du returnere den. Endret 27. august 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Finnes en tråd til om samme emnet. Jeg foreslår å stikke innom nærmeste studia og kjøpe "laptopsekken". 269,- for en solid sekk som i tillegg er behagelig å ha på ryggen. Grei plass til bøker og annet stash i tillegg. Tviler på du finner like bra sekker til denne prisen andre steder... http://www.studia.no/cgi-bin/studia2/imaker?id=145 Endret 27. august 2004 av erikindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå