Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 har en t610, hvordan fjerner jeg den der netcom teksten som er helt på forsiden, kommer i veien på mange bilder Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Se i diverse ukeblader (f.eks. Se&hør) eller se litt rundt på nettsider hvor du kan bestille forskjellige MMS-bilder, ringetoner osv. bruker vanligvis å være en del operatørlogoer (som det egentlig heter) som er mulig å bestille. Er ikke så vanskelig å finne. Eller hvis de ikke har helt blanke operatørlogoer kan du eventuelt bestille en veldig liten og diskrè en.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 hmm, får prøve det da Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan si med engang, før du prøver på diverse stunts: på SE telefoner kan man ikke fjerne denne teksten. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 faen da irriterende hvis jeg skal ha egne bilder som bakgrunn Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ser ikke på dette som noe problem, jeg. Da operatørteksten er helt øverst på skjermen. Mye mer irriterende på fks. LG5400 hvor den står midt på skjermen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ser ikke på dette som noe problem, jeg. Da operatørteksten er helt øverst på skjermen. Mye mer irriterende på fks. LG5400 hvor den står midt på skjermen. Hah, er ingenting i forhold til Motorola C550... Hadde den i ca. et halvt år før jeg bytta til SE T630( ) Men merk deg: IT-avisens mobil tester synes jeg var VELDIG negative... C550 var verdt 100 kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå