insider Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Måtte gjøre vondt emd en landingen. Men en fin måte å få den ned på da Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) :!: den var morsom. regner med de ikke hadde vist klippet om det hadde gått galt. amerikanerne er fisefine på sånt. sa jo flere ganger: he's allright, he's ok. ps: jeg heter bjørn, hanne kos med meg! Endret 29. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 :!: den var morsom. regner med de ikke hadde vist klippet om det hadde gått galt. amerikanerne er fisefine på sånt. sa jo flere ganger: he's allright, he's ok. ps: jeg heter bjørn, hanne kos med meg! *kosemassepåBjørnsomogsåvilhalittkos* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Bjørner var kanskje EGENTLIG flygende dyr, men så falt de plutselig ned fra lufta på trynet alle sammen og begynte å gå i skogen siden det var lettere å finne mat der? Derfor ble ikke bamsen skada når han landa på nesa fra 2 meters høyde? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 AAAheaheaheahea!!! Bamsen spratt høyt gitt! Hahaha Men det så litt vondt ut når den landa på bakken da Heldigvis var den bedøvet. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 :!: lenge siden jeg har smilt å ledd så mye, flere dager faktisk.... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 :!: den var morsom. regner med de ikke hadde vist klippet om det hadde gått galt. amerikanerne er fisefine på sånt. sa jo flere ganger: he's allright, he's ok. ps: jeg heter bjørn, hanne kos med meg! *kosemassepåBjørnsomogsåvilhalittkos* *gjengjelderkosenivrigmedmassekjærligeklemmer* Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Nå kan vi stille spørsmålet : Hvor mange liv har egentlig bjørner? Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 ikke nok til å takle det fallet Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det berre meg eller hadde det vært best og ikkje bruke trampolinen. Fallet frå trampolina blei jo ca det samme som fallet frå treet. Hadde faktisk vært bedre for bjørnen om den falt rett ned. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 hehe, hjelper lite med den der trampolinen når bjørnen spretter opp til nesten samme høyde og treffer bakken igjenn! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Skulle vært sikkerhetsnett på trampolinen Lenke til kommentar
merkur Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 skjønner ikke helt hva som er så morsomt med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå