danger_of_death Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Scooteren min har litt problemer med å komme seg opp i fart fra den står stille. Lurte på om hva som er årsaken til dette. ps. Jeg tror det er drivreima som er litt løs eller slitt, men jeg vet ikke så mye om motorer å det. Endret 26. august 2004 av danger_of_death Lenke til kommentar
espkul Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Scooteren min har litt problemer med å komme seg opp i fart fra den står stille.Lurte på om hva som er årsaken til dette. ps. Jeg tror det er drivreima som er litt løs eller slitt, men jeg vet ikke så mye om motorer å det. Det kan hende det er variatoren din (drivreima) som er slitt. Scooter er jo friksjonsdrevet. hvis reima er slitt får den dårlig tak, dårlig friksjon. det første du bør gjøre er og sjekke variatoren din Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Det kan hende det er variatoren din (drivreima) som er slitt. Scooter er jo friksjonsdrevet. hvis reima er slitt får den dårlig tak, dårlig friksjon. det første du bør gjøre er og sjekke variatoren din Kansje litt dumt spurt, men burde jeg bytte variatoren?(EDI: drivreima og variator det samme?) Scootern går dårlig i starten, men den kommer opp i fart når den er i 10 - 15 km/t Endret 26. august 2004 av danger_of_death Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Variatorreima er vel en slitedel så det skader ikke å bytte den uansett. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ok takk skal bytte reima så fort jeg får penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå