litland Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dørk plater?? Noen som lurer på hva det er??? følg linken!! http://www.fagprofil.no/start/varedisplay.asp?vID=6 Skal "kle" fronten på kabinettet mitt me det, kansje resten og. Får se hvor dyrt det er!! :!: Lenke til kommentar
Valent Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 offtopic: Det er bedre å være lav å smart, enn høy å dum!! for det første så beviser du at du er lav for det andre så tror jeg at du ikke kan stave. Det skrives ikke høy å dum, men høy og dum. for det tredje så er det du som er dum. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) offtopic: Det er bedre å være lav å smart, enn høy å dum!! for det første så beviser du at du er lav for det andre så tror jeg at du ikke kan stave. Det skrives ikke høy å dum, men høy og dum. for det tredje så er det du som er dum. Hvor vil du med dette inlegget ? Endret 28. august 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Valent; Skjerpings! Mer av dette, så risikerer du både advarsel og "ferie". Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det kan jo bli virkelig tøft! Men hvor det veit jeg ikke Hva heter det? Blikkenslager eller no? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 offtopic: Det er bedre å være lav å smart, enn høy å dum!! for det første så beviser du at du er lav for det andre så tror jeg at du ikke kan stave. Det skrives ikke høy å dum, men høy og dum. for det tredje så er det du som er dum. Hvor vil du med dette inlegget ? han mente at han var lav og dum. morsomt? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dørk plater?? Ehhh??? Hva med Fagprofil - som du linker til! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dørk plater?? Ehhh??? Hva med Fagprofil - som du linker til! " Duri Safedeck er et sklisikkert vinylbelegg i sølv, som ligner rustfrie dørkplater." Kanskje derfor? De har sånn "folie" på ljudia, de likner også En eller annen blikkinnslager har sikkert slike plater Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 " Duri Safedeck er et sklisikkert vinylbelegg i sølv, som ligner rustfrie dørkplater." Kanskje derfor? Ah - my bad Men det skader jo ikke å sende dem en mail for å høre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 " Duri Safedeck er et sklisikkert vinylbelegg i sølv, som ligner rustfrie dørkplater." Kanskje derfor? Ah - my bad Men det skader jo ikke å sende dem en mail for å høre men kan han tysk? spør litt rundt.. blikkinslagere og slikt. tror byggmakker har slikt Lenke til kommentar
litland Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) tror jeg har fått tak i dørkplater nå. Naboen sa at han skulle snakke med en på en tilhengerfabrikk, der han fikk tak i det da han trengte det!!! :!: Endret 2. september 2004 av hanlave Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det høres bra ut! Men generelt så får man alt av metaller hos de som står oppført under "metaller" i gule sider Skal det være tynne plater (opp til 2 mm) kan man gjerne kontakte en blikkenslager. Hvis jeg får ånden over meg en dag kan det hender jeg lager en tråd med adresser både online og ellers på hvor man får tak i råvarer, og hvor man får utført andre tjenester som overflatebehandling, maskinering osv. Det virker å være mange som etterspør slikt her. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 men kan han tysk? Er det bare tyskere som jobber på fagprofil i Norge altså... Det må være dårlig business hvis de ikke kan kommunisere med norske kunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå