salah Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Heisann. Jeg har idag fått meg N-Gage! Jeg fikk den av en kamerat fordi den har noe feil i seg. Idag fant jeg ut at det var noe med minnekortet! Nokia N-Gage'n min finner ingen minnekort! Det minnekortet jeg har i er orginalt fra Nokia og er ordntlig satt inn. Når jeg kobler N-Gage til datamaskinen min så får jeg opp en disk på 30 MB (N-Gage) Noen som vet hva feilen er? Dessuten har jeg en liten feil med musikkavspillinga. Når jeg trykker på Musikk-knappen så får jeg opp en slik feilmelding: Avspilling: Systemfeil! Noen som vet hva feilen med dette er? Går det eventuelt ann å få installert operativsystemet til N-Gage på nytt uten å dra til reperatør og det tullet? Takker for svar! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du kjøpte nok katta i sekken der :!: Nei, du får spørre folk i Symbian-forumet. Dette her er for mobiltelefoner. Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kan du ikke kontakte Nokia å spørre dem`? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Flyttes til symbian Ting om symbiantelefoner skal i symbian forumet Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ville prøvd å formatere, jeg. Hvis du gjør det, så husk at alle programmer som ikke ligger inne når den er ny, forsvinner. Og alle kontaktene som ikke er på SIM-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå