Gå til innhold

Finner ikke harddisken

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en ny harddisk (Western Digital Caviar 160 GB) og satte den inn i kabinettet mitt nå. Den er der i bios og i enhetsbehandling men ikke i min datamaskin. I enhetsbehandling står det at type:ukjent.... Hva er feil? Jeg har prøvd Partition Magic 8 men det virket ikke fordi det bare var en demo. Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt en ny harddisk (Western Digital Caviar 160 GB) og satte den inn i kabinettet mitt nå. Den er der i bios og i enhetsbehandling men ikke i min datamaskin. I enhetsbehandling står det at type:ukjent.... Hva er feil? Jeg har prøvd Partition Magic 8 men det virket ikke fordi det bare var en demo. Hjelp meg!

Om du har Windows XP, kan det hende du har samme erfaring jeg hadde for et par dager siden. Løsning: http://www.seagate.com/support/kb/disc/how..._disk_mgmt.html

Lenke til kommentar

Hei! Hadde samme problem som deg, men fikk løst det.

I enhetsbehandling, vil disken vises som 2 "vinduer". Et lite et til venstre, der det står "disk 1" eller noe sånt, og "type: ukjent".

Her høyreklikker du, og velger "tilordne" disk (var det det? Det var noe sånt...). Da, plutselig, får du mulighet til å tilordne partisjoner osv osv, så er alt i boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...