Runar Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har kjøpt en ny harddisk (Western Digital Caviar 160 GB) og satte den inn i kabinettet mitt nå. Den er der i bios og i enhetsbehandling men ikke i min datamaskin. I enhetsbehandling står det at type:ukjent.... Hva er feil? Jeg har prøvd Partition Magic 8 men det virket ikke fordi det bare var en demo. Hjelp meg! Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) -slettet Endret 26. august 2004 av sew Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 er det INGEN som vet hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 I enhetsbehnadling, har du noen alternativer? formater den, opprett partiosjoner eller no sånt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Det går ikke å formatere den. På "Volumer" står det at type:ukjent og det er ingen harddisk i feltet under, selv om jeg trykker på "Fyll ut". Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I Kontrollpanel - Adminverktøy - Datamaskinbehandling - Diskbehandling - Nedre høyre vindu: Høyreklikk på ikonet, og velg aktiver. Deretter kan du formatere. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Eller bare høyreklikk på Min Datamaskin og velg "behandle", for så å gå til diskbehandling Lenke til kommentar
Moosehead Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg hadde mye trøbbel da jeg satte i ny disk på 160GB. Hvis du har intel chipsett så prøv å legge inn Intel Application Accelerator på nytt. Det hjalp ihvertfall meg. Hvis ikke er det sikkert uansett lurt å oppdatere hovedkort-driverne. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Gjør som Kevlar sier - det er helt korrekt ( eller som Josef Minde sier). Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har kjøpt en ny harddisk (Western Digital Caviar 160 GB) og satte den inn i kabinettet mitt nå. Den er der i bios og i enhetsbehandling men ikke i min datamaskin. I enhetsbehandling står det at type:ukjent.... Hva er feil? Jeg har prøvd Partition Magic 8 men det virket ikke fordi det bare var en demo. Hjelp meg! Om du har Windows XP, kan det hende du har samme erfaring jeg hadde for et par dager siden. Løsning: http://www.seagate.com/support/kb/disc/how..._disk_mgmt.html Lenke til kommentar
psv021 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei! Hadde samme problem som deg, men fikk løst det. I enhetsbehandling, vil disken vises som 2 "vinduer". Et lite et til venstre, der det står "disk 1" eller noe sånt, og "type: ukjent". Her høyreklikker du, og velger "tilordne" disk (var det det? Det var noe sånt...). Da, plutselig, får du mulighet til å tilordne partisjoner osv osv, så er alt i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå