Seonaith Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 For å pirke litt må jeg si at det er omvendt rekkefølge. Jump cuts ble tittelen på dette "nye trikset" som franskmennene begynte med på 50/60 tallet, ifølge Martin Scorcese. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 det er jo ikke smart å filme me to forskjellige kameraer for så å kryssklippe.. å "matche" fargene på to forskjellige kameraer er jo et rent helvete! Nei, det er det ikke. Pinnacle Liquid Edition 6 har ett proffesjonelt fargeverktøy der du kan matche fargene utrolig enkelt. To tre knapper så er det gjort. Så en nevnte Nva og da kan jeg også nevne Norsk Amatørfilm Forum. Utrolig bra forum. Lenke til kommentar
Vinje Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Med det samme flere driver å remser opp forskjellige forum så må vel jeg tipse om Jørgensen Filmstudios som er et amatør filmstudio som jeg er medlem i.. Vi har holdt på siden 2001 med en rekke filmer opp gjennom årene. Kjempe bra guide wh1te, den tror jeg vi får god bruk for. Stikk gjerne innom vårt forum også hvis dere har tid Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Interior. Det tyder at den scena skal filmast innandørs. Tilsvarande tyder EXT exterior, utandørs. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Veldig bra guide,hvorfor er ikke denne sticky? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Den er sticky... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bildene laster ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bildene laster ikke. 7591450[/snapback] Jeg vet. Serveren jeg la dem på crashed and burned, så jeg må legge ut nye. Uansett så driver jeg å skriver en ny guide, som forhåpentligvis blir litt bedre Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kjempe flott guide wh1te! Den hjalp (og hjelper) meg utrolig mye! Et par kompiser og jeg lager en film i dette øyeblikk, holder på med manus og greier. Filmen vi lager er i anledning filmprosjekt på skolen. Vi drar faktisk til Oslo (fra Tønsberg) nå til helgen for å filme. Det vi har i tankene er en Terminator parodi Så håper det blir bra! Venter spent på den nye guiden! Martin 1 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Veldig bra guide, Wh1te . Jeg holder på å utarbeide en film ide som jeg selv tror kan funke. Etter å ha lest dette følte jeg meg mer selvsikker på selve prossesen. Takk for det! Det blir en actionfilm, så jeg skal prøve å fortelle historien så bra som mulig. Får snart Adobe Premiere og har begynt å skrive manus. Forhåpentligvis vil ideen funke på det store (amatør) lerretet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Takk for tilbakemeldinger. Er jo over 3 år siden jeg skrev den guiden. Den må nesten revideres snart. Skal se hva jeg får gjort i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei whi1te. Nå står det: User posted image. Kan du putte disse opp igjen..? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, jeg skal gjøre det. Blir en oppdatering snart. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 snart er vel ganske relativt for de kreative? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ekstremt relativt. Nå er den i mine innlegg, så jeg får se hva jeg får tid til Lenke til kommentar
panterpus1 Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Hvordan skal jeg skrive i manuset at det skal være "Slow Motion"? Endret 30. mars 2013 av panterpus1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå