dchwel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Men, hvis prisen sto hundre, mente de tusen da Fremdeles god pris Hehe, kan jo hende det er mange som har bestilt og at dette kan koste dem meget dyrt. Hvis det er bare en og annen kunde kan de gjerne ta seg råd til å gi kunden til den prisen, som igjen sikkert gir litt godt rykte uten for mye tap for selskapet Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg blir så sinnsykt irritert på slike poster. Til alle dere andre: Hver gang en nettbutikk gir etter for noe slikt, taper de mye penger. Dette fører til at de må tjene mer penger, og dermed ganske sikkert setter opp prisen på enkelte varer. Dette fører igjen til at VI må betale mer. Lenke til kommentar
arex Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Tydeligvis noen som ikke skjønner prinsipielle forskjeller. Vi sier ikke at dem ikke har rett eller lov til å annullere. Vi sier at de kan la være. Endret 26. august 2004 av arex Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes det er utrolig useriøst av ITButikken. Her bestiller jeg 10.000 disker som jeg allerede har videresolgt for 750,- til forskjellige webshopper, og så kommer denne latterlige eposten? Tror de jeg leker butikk? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Mener at det ikke er rett at du skal kunne kreve å få harddisken til den prisen som TYDELIGVIS var feilpris. Men, Itbutikken har vært i hardt vær før Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Men en kamerat av meg betalte sine disker med visa: er det ikke slik at det trekkes med en gang av kortet da ved kjøp ? (hvis dette er sant har han faktiskt betalt for diskene, får hvertfall håpe han får igjen penger...) Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Underskriftkampanje for å slå ITbutikken konk? Endret 26. august 2004 av torsvb Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hele 25 som har skrevet under.... 25x1500 i tap blir litt.. Disken er sikkert dyrere men bare ett eksempel. Shit, det er mange blåøyde folk i verden! Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg oppfordrer herved alle som driver nettbutikker til å merke seg navnene på de som har skrevet under på listen. Dette er folk ikke jeg ville hatt lyst til å ha som kunder hvertfall, og som definitivt ikke ville fått noe ekstra-service. Når det er innlegg i forumet her med "Fort dere å bestille før de oppdager feilen" og folk som bestiller i store mengder så er de så langt hinsides god tro at de nesten burde vært anmeldt for svindel. (Har ikke sjekket om det faktisk er straffbart, men moralsk er det ytterst forkastelig) Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Skikkelig smart det der!Til de som støtter kampanjen: SJEKK HJERNEN! Endret 26. august 2004 av egmur Lenke til kommentar
Stein_HV Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Synes det er utrolig useriøst av ITButikken. Her bestiller jeg 10.000 disker som jeg allerede har videresolgt for 750,- til forskjellige webshopper, og så kommer denne latterlige eposten? Tror de jeg leker butikk? Til dere som syns så synd på dere selv: Makan til klovner... Hvordan ville dere reagert hvis dette hadde skjedd med deres nettbutikk? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det mest patetiske jeg har sett på lenge. Griske små gutter som ønsker å gjøre moralsk prinsippsak ut av det som åpenbart er feilprising. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det burde vært en retningslinje mot whine her syns jeg. hdd til 100 spenn....det er helt klart at den er feilpriset. Det stod at det kan være feilpriset varer, so why even sweat it? tenk litt på det. Dere som har bestilt de harddiskene, burde ta det med ro. ITbutikken har all rett på sin side. Ikke vits å prøve seg engang, for det hadde vært skikkelig lættis ialle fall. Lenke til kommentar
Skee Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vel, den enkleste måten å si hva dere mener om disse klovnene er faktisk å skrive seg på lista deres og si et sannhetens ord eller to. Vi blir vel redigert vekk etter en stund, men fy faen. De gjør meg rett og slett forbanna. Hele innstillingen til disse folka er bånn, ahhh. Faen. Skee Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Jeg håper nettbutikkene merker seg mentaliteten til enkelte personer på forumet her. Jeg vet at MPX (og andre nettbutikker) prøvde å være snille da de ikke kansellerte ordre på opplagt feilprisede varer, men de gjorde seg selv en bjørnetjeneste. Nå har vi en hel haug av idioter som ser etter prisfeil, for så å poste de her. Til alle nettbutikker som blir rammet av det her: Ikke gi etter for "presset"! Disse folkene er ikke representativ for den jevne hw.no-bruker. Jeg, og mange andre, vil ikke slutte å handle på deres nettbutikk bare fordi dere nekter og selge harddisker til 100,- stk. Edit: Det er fint å se at så mange tar avstand fra dette. Endret 26. august 2004 av Darth Kjell Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har kjøpt, OG skrevet under. Jeg mener ikke at itbutikken skal sende alle som har bestillt 400000 disker alle de, men hva med å ta en "databutikken" og sende 1-2 til hver ordre. Hvis du tenker på hva disse butikkene omsetter for i året, er dette en bitteliten prosent. Dessuten er det veldig god pr. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dette må være den mest patetiske underskriftskampanjen jeg noen gang har sett Helt enig og jeg ser ingen grunn til at slik idiotiskap skal få fortsette å forsøple dette forumet. Det er et alt for stort "Long shot" skrevet over hele forsøket. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg