Gå til innhold

Feilprising på ITButikken, underskriftskampanje


Anbefalte innlegg

Men, hvis prisen sto hundre, mente de tusen da :D Fremdeles god pris :w00t: Hehe, kan jo hende det er mange som har bestilt og at dette kan koste dem meget dyrt. Hvis det er bare en og annen kunde kan de gjerne ta seg råd til å gi kunden til den prisen, som igjen sikkert gir litt godt rykte uten for mye tap for selskapet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppfordrer herved alle som driver nettbutikker til å merke seg navnene på de som har skrevet under på listen.

 

Dette er folk ikke jeg ville hatt lyst til å ha som kunder hvertfall, og som definitivt ikke ville fått noe ekstra-service.

 

Når det er innlegg i forumet her med "Fort dere å bestille før de oppdager feilen" og folk som bestiller i store mengder så er de så langt hinsides god tro at de nesten burde vært anmeldt for svindel.

(Har ikke sjekket om det faktisk er straffbart, men moralsk er det ytterst forkastelig)

Lenke til kommentar
Synes det er utrolig useriøst av ITButikken. Her bestiller jeg 10.000 disker som jeg allerede har videresolgt for 750,- til forskjellige webshopper, og så kommer denne latterlige eposten? Tror de jeg leker butikk?

:D

 

 

Til dere som syns så synd på dere selv: Makan til klovner...

Hvordan ville dere reagert hvis dette hadde skjedd med deres nettbutikk?

Lenke til kommentar

Det burde vært en retningslinje mot whine her syns jeg.

 

hdd til 100 spenn....det er helt klart at den er feilpriset. Det stod at det kan være feilpriset varer, so why even sweat it?

 

tenk litt på det. Dere som har bestilt de harddiskene, burde ta det med ro. ITbutikken har all rett på sin side. Ikke vits å prøve seg engang, for det hadde vært skikkelig lættis ialle fall.

Lenke til kommentar

Vel, den enkleste måten å si hva dere mener om disse klovnene er faktisk å skrive seg på lista deres og si et sannhetens ord eller to. Vi blir vel redigert vekk etter en stund, men fy faen. De gjør meg rett og slett forbanna.

 

Hele innstillingen til disse folka er bånn, ahhh.

Faen.

 

Skee

Lenke til kommentar

Jeg håper nettbutikkene merker seg mentaliteten til enkelte personer på forumet her. Jeg vet at MPX (og andre nettbutikker) prøvde å være snille da de ikke kansellerte ordre på opplagt feilprisede varer, men de gjorde seg selv en bjørnetjeneste.

 

Nå har vi en hel haug av idioter som ser etter prisfeil, for så å poste de her.

 

Til alle nettbutikker som blir rammet av det her: Ikke gi etter for "presset"! Disse folkene er ikke representativ for den jevne hw.no-bruker. Jeg, og mange andre, vil ikke slutte å handle på deres nettbutikk bare fordi dere nekter og selge harddisker til 100,- stk.

 

Edit: Det er fint å se at så mange tar avstand fra dette.

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt, OG skrevet under. Jeg mener ikke at itbutikken skal sende alle som har bestillt 400000 disker alle de, men hva med å ta en "databutikken" og sende 1-2 til hver ordre. Hvis du tenker på hva disse butikkene omsetter for i året, er dette en bitteliten prosent. Dessuten er det veldig god pr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...