PC Gamer Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Har tenkt å kjøpe nytt kabinett, men er ikke helt sikker på hvilket jeg bør kjøpe... Men jeg ser SuperLanBoy har fått bra i test, og ser dessuten bra ut, men er det noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? Eller kanskje noen har et annet forslag til kabinett? Test av SuperLANBoy: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5409 Endret 26. august 2004 av PC Gamer Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 link? ser du ikke linken av kabinettet litt lenger ned,som han har postet ? :!: Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du har mange muligheter til og modde. Feks: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=...31&page=1&pp=20 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Thermaltake Tsunami Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Thermaltake Tsunami det har jeg bestillt!!! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) link? ser du ikke linken av kabinettet litt lenger ned,som han har postet ? :!: linken kom ikkje før eg spurte om den! Endret 27. august 2004 av Tonickup Lenke til kommentar
notorled Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 lanboy er som namnet tilsier et kabinett laget for laning. det er ganske lett noe som trekker ganske mye opp. jeg liker absolutt dette. man trenger ikke noe som helst bære utsytr for å bære denne langt. denne skal bli god å ha på tg05 ... Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 lanboy er som namnet tilsier et kabinett laget for laning. det er ganske lett noe som trekker ganske mye opp. jeg liker absolutt dette.man trenger ikke noe som helst bære utsytr for å bære denne langt. denne skal bli god å ha på tg05 ... Har du SuperLanBoy selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå