Stor Oddnoga Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hmm ja då lurer jeg på ka deko liker best pc eller tv?(data med tv kort er ein blanding ) 1. Hæ? 2. Dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hmm ja då lurer jeg på ka deko liker best pc eller tv?(data med tv kort er ein blanding ) deko? Forsåvidt enig med DRT Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tv er mye mer aktivt. Når du sitter forann tv`n sitter du bare og glor, mens med en pc er du langt mer aktiv, og du underholder deg selv mer enn du gjør med tv`n. En liten selvmotsigelse...?? jepp, så det nå. skrivefeil, skal rette på det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bruker PC'en mer enn jeg bruker TV'en. Men jeg ser tv og film på TV'en Spill og alt det andre på PC'en Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Leve uten TV? Godt mulig. Leve uten data? Vel, den hadde blitt værre.. Lenke til kommentar
Levicom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Leve uten TV? Godt mulig. Leve uten data? Vel, den hadde blitt værre.. ganske genialt sakt, eg veit ikkje ka eg skulle gjort uten pc, da hadde vert som bil uten bensin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå