Litejk Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 hmm ja då lurer jeg på ka deko liker best pc eller tv? (data med tv kort er ein blanding ) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 data. MYE mer man kan gjøre med en data enn en TV. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 PC. Man kan gjøre alt som man kan gjøre med en TV med en PC. Slik er det ikke andre veien. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 PC Sjeldent jeg ser på tv. Ser bare på tv når jeg har lagt meg og skal prøve å bli trøtt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 film på TV, spill på pc. Bruker pc'en mye mere enn tv'en da, vel og merke. Spilling er ikke akkurat det eneste jeg bruker dentil. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 tv for å se på film, spille konsollspill, og andre normale tv-ting Pc for chatting, spilling, jobbing. Pc er anvendelig, men det er faktisk bedre å se film på en 32 tommers tv enn en 21 tommers skjerm. pluss at det ikke er så populært for en stor gjeng å se på film på pc når en kan gjøre det på tv... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Pc er uten tvil best. Pc er mye mer aktivt. Når du sitter forann tv`n sitter du bare og glor, mens med en pc er du langt mer aktiv, og du underholder deg selv mer enn du gjør med tv`n. Ved pc`n kan du gjøre flere ting samtidig. Og du kan kommunisere med andre mennesker mye mer enn du kan med en tv. (Det skal jo også nevnes at man også kan se på tv på en pc EDIT: skriveleif Endret 27. august 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 PC. PC-skjermer gjerne bedre til å se film på også er min erfaring Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tv er mye mer aktivt. Når du sitter forann tv`n sitter du bare og glor, mens med en pc er du langt mer aktiv, og du underholder deg selv mer enn du gjør med tv`n. En liten selvmotsigelse...?? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dumt spørsmål. Wah! Trodde B|Real var tilbake. Bytt avartar, mann! :!: Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tv bruker jeg bare når jeg skal se på film, PC kan brukes til det meste annet Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Pc, uten tvil Tv er ikke en feil ting det heller, men alt du kan gjøre på en tv kan du gjøre på en pc. Er vel kanskje bedre å se film på tv'en da, men utenom det ser jeg ingen fordeler med tv som ikke pc har. Kan gjøre alt med en pc Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Data er garentert best! go data Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 PC for å surfe på nett, spille Quake og Counterstrike. Tv for å se The Simpsons. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tv er mye mer aktivt. Når du sitter forann tv`n sitter du bare og glor, mens med en pc er du langt mer aktiv, og du underholder deg selv mer enn du gjør med tv`n. En liten selvmotsigelse...?? nei... tv gjør alt selv, med en pc må du selv gjøre noe... prøv å slå på pc`n, sitt der i 5 min, morro??? tviler... prøv å slå på tv`n, sitt der i 5 min, morro??? det bør/kan være det, hvis det er ett morro program, men det skjer noe der, men ikke på pc`n, der må man starte alt selv... pc er mye bedre enn tv ja... pc: spille, se film, chatte, skrive/programmere, lese nyheter o.l., og mye mer da.. tv: se film/programmer og lese tekst-tv, men med en ps2 eller noe så blir det nesten (ett stykke unna men) det samme som pc, men ps2 er jo egentlig en pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå