wil Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 jeg var på narvesen i dag å så litt på blader, da oppdaget jeg at de solgte Telenor kontantkort. da kom jeg på at jeg nettopp haddet fått meg en mobil med Telenor kontantkort. eller det er d-juice da. jeg lurer litt på om jeg da MÅ bruke D-Juice kort eller om jeg kan bruke vanlig telenor kontantkort også? dette ville isåfall vært ganske praktisk. Lenke til kommentar
sew Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du kan både bruke d-juice og telenor kontantkort. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) ok, det høres bra ut takk for kjapt svar. Endret 26. august 2004 av wil Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Alle SIM-kort fra telenor kan brukes i disse telefonene Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 dog er djuice billigere Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Djuice kontant er billig til mobil, og dyrt til fastnett. Skal ikke mye til før et abonnement fra telenor lønner seg over et kontantkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå