Lostfields Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nå skulle jeg til å skrive en lang og frustrerende melding om den irriterende velkomstanimasjonen når jeg skrur mobilen av og på - og hvordan jeg ikke får den bort (har kommet frem til at det er en del av themes'a). Fungerer ikke å huka av for dette i innstillinger på display.... Men, så roa jeg meg litt ned da jeg kom på at jeg ikke skrur av telefonen noen gang, uansett... noen som vet hvordan jeg kan fjerne den? Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Lage theme med transparent velkomst-animasjon Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) mm, ok, takker... skal prøve på det når jeg finner ut av dette (ikke hatt siemens før) Hvordan sjekker jeg firmware forresten? og er det mulig å bytte hurtigtast "volum ned" etter at jeg var dum og valgte en som jeg ikke ville ha? Endret 26. august 2004 av nicop Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 mm, ok, takker... skal prøve på det når jeg finner ut av dette (ikke hatt siemens før) Hvordan sjekker jeg firmware forresten? og er det mulig å bytte hurtigtast "volum ned" etter at jeg var dum og valgte en som jeg ikke ville ha? *#06# -> info. Hvis du setter tilbake til normale innstillinger så blir den vel sletta (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå