brendas Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 For noen dager siden fikk jeg min Mist Black Silence cpu-vifte, og endelig var støyen som boxed-vifta ga borte, den bråkte som en jetmotor. Men nå som støyen fra cpuvifta er borte er støyen fra skjermkortvifta blitt dominerende. Jeg har et Asus GeForce 4 Ti4600, retailversjon, med standard kjøler. Skulle gjerne hatt noen tips om en kjøler som senker lydnivået ned til rundt 20db, helst så mye som mulig. Noen som har noen erfaringer med vifter til disse kortene? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 For å være helt ærlig så fortjener egentlig ikke det GF4 Ti4600-kortet ditt noen ny kjøler. Jeg mener, kjøper du deg en ny og stillegående kjøler(F.eks en Zalaman heatpipe så er det å legge litt mye penger i det kortet.. 150 kr pluss frakt! Dette gjelder spesielt hvis du skal spille, for da må du antageligvis bytte ut det TI4600-kortet snart.. Ingen grunn til ny vifte da. Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har selv ett GeForce 4 Ti4600 med en Zalman ZM80C-HP Heatpipe VGA Cooler og Zalman ZM-OP1 80mm vifte til VGA kjøler. Zalman CPU Vifte Socket A/478/754 CNPS7000A-Cu mens resten av viftene går på 5 volt( også Strøm forsyning) veldig lite syøy Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg bruker denne jeg Funker fett men tar mye plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå