Roger72 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvilken media avspillere bruker dere? Jeg har Windows mediaplayer, Nero show time og Quick time player, men er ikke helt sikker på hvilken jeg liker best., Noen meninger? evt noen bedre spillere? Roger Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Quintessental Player bruker jeg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 BSplayer er en genial spiller som lar deg legge til tekts-filer (.sub f.eks), slik at du kan se filmen din med tekst. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 VLC(video lan multimedia, eller noe sånt) tar nesten alt, det er bare 1 av alle filmer jeg har/hatt på pcen den ikke har klart. De er veldig enkel og grei, ikke spes fancy utsene, men det er helt ok. mvh aM Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bruker så å si bare winamp til alt som har med musikk og film på pcen og det fungerer meget bra til det jeg trenger, Ellers bruker mediaplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå