Holmgr3N Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg har sjekka TLf nummeret mitt og da var det ike tilgjengelig,menb ene kammeraten min var det tilgjengelig hos og han bor 100 oppe i gata Noen som vet?? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Dere er vel kobla til forskjellige sentraler da .. Og kameraten din sin er oppgradert av NextGenTel. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Han bor 100 meter oppe i gata som dere kanskje skjønte :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg har så lyst til å si opp abbonemanget mitt med TELENOR!! NGT si billigste er raskere og billigere for meg Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Selv om dere er naboer kan dere være på forskjellig sentral .. En plass må jo grensa gå :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei! Sjekka du tlf.nr. på nextgentel.no? Databasen med telefonnummer er ikke alltid oppdatert der, for å være sikker ring nextgentel. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Men tror du jeg blir tilgjengelig snart? Før om 11 mnd når abonementet mitt med Telenor går ut! Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Det må du spørre NGT om :smile: Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå