FreeZeMan Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har lenge tenkt på dette, men skjønner det ikke. Er ikke int bare en forkortelse for Integer. Men hvorfor kan du i C++ bruke både int og Integer. Hvorfor er det ikke laget slik at man kan bare bruke den enkleste, int? Er det egentlig noen form for forskjell på disse to? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 "Integer" eksisterer ikke i C/C++, "int" eksisterer. Lenke til kommentar
FreeZeMan Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jeg har brukt Integer i lang tid nå i Borland C++ Builder 6, først i dag oppdaget jeg at man kunne bare skrive int. Jeg er ikke akkurat proff i dette, men Integer har jeg alltid brukt og det har virket. Lenke til kommentar
søppel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) "Borland C++ Builder" er ikke det samme som "C++". Folka i Borland kan ha lagt til en egen type i en eller annen header/bibliotek, akkurat som du også kan lage egne typer i språket. class Integer { ... }; Det kan også være at 'Integer' bare er en typedef á 'int' ellernoe, som A_N_K viser. Endret 26. august 2004 av søppel Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 I java som ligner mye på c++ er integer en wrapper til int. Lenke til kommentar
FreeZeMan Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Det er sikkert bare en typedef skal jeg tro siden dere sier at Integer ikke er C++. Men får da takke for hjelpen. Dette er kanskje ikke akkurat noen høyt prioritert spørsmål, men men Lenke til kommentar
søppel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Dette er gjerne sånnt som står beskrevet i API-dokumentasjonen til biblioteket du bruker, i dette tilfellet et bibliotek fra Borland. Har fått spm. fra Borland-relaterte API'er/biblioteker tidligere, og har da lett etter dokumentasjon som eventuellt ligger åpen på nettet, men har ikke funnet noe - så det kan hende du finner noe internt i IDE'et (editoren) når du trykker F1 ellernoe(?). Endret 26. august 2004 av søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå