porcelaiN Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hei Jeg har sett at de fleste sidene her på hw.no forumet er satt opp med CSS (sånn ca.) Jeg har prøvd litt men jeg får det liksom ikke helt til.. Så er det noen som vet om en artikkel om dette på norsk? Det er sikkert mange som har spurt om dette før da men jeg lette _litt_ igjennom sidene her men jeg fant ikke akkurat det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du kan prøve http://www.2tp.no/webdesign/css/css_01_intro.htm Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Hm... Fant ikke så innmari mye om div der da.. Altså, jeg trenger bare å vite hvordan man bruker div Endret 26. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 <div id="enId">det som skal være her</div> kan også bruke class: <div class="enKlasse">det som skal være her</div> For å style klassen/id'en i css gjør du slik: #enId { style kommer her } .enKlasse { her kommer mer style } enkelt og greit Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vel, det står også noe om posisjonering der, om du bare ser lenger ut i 'kurset'. Hvor bra dette er, stiller jeg meg litt tvilende til. Jeg har ennå til gode å finne en bra side om emnet - på norsk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er vel ikkje veldig mange gode tutorials til slikt på norsk nei, men www.htmldog.com er veldig bra (på engelsk) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 smothie, takk takk, men jeg vet liksom ikke hva som skal vaere i den stylen.. arve87, det er derfor jeg sporr Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Stish: her er det vel bare å velge og vrake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå