AX_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ok. www.elfa.se var en veldig rotete side. Hvilken kategori ligger det? (Fant det ikke ) optokomponenter -> lysdioder -> IR-dioder Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ok. Thx. Det var veldig mange forskjellige der. Er det noen spesielle derer vil anbefale? Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Tror jeg går for denne IR 323 Er det en 5 volts led? Edit: Skal si fra hvis det funker Endret 27. august 2004 av YuckyClown Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det er en helt kurant vanlig led som sitter der å lyser opp laseren slik at den skal få bevege osv..du kan ha hvilken farge du vil bortsett fra uv å hvitt led for di lyser ikke så bra opp Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 du kan ha hvilken farge du vil bortsett fra uv å hvitt led for di lyser ikke så bra opp UV lys ser du og svært mange andre frekvenser av elektromagnitisk-ståling ser du ikke. Tror nok musen ser litt andre frekvenser ("farger") en menneskeøyet. Mulig musa ikke ser "farger" som blått, lilla, uv. Bar Rødt og infra rødt Rett meg hvis jeg tar feil! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har modda LED et titals ganger på Muser... Husk bare og skaffe en LED med MASSE MCD/lysstyrke!!! minimum 5000MCD (av ærfaring!) Det funker med den LED'n som skifter mellom 3farger også Har nå Super Bright Wite på 12000MCD i MS IntelliMouse Explorer 4.0, funker utmerket! Legger ved noen bilder... Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Nice . Akkurat det jeg skal prøve å lage. Jeg bestillte noen vanlige led samtidig som de infrarøde, så jeg har noe jeg kan bruke, hvis den infrarøde ikke funker edit: skriveleif Endret 27. august 2004 av YuckyClown Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tror ikke det jeg snakker om er noe problem, menmen Gledelig Modding Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Unnskyld at jeg spør, men hva skal dere med en IR led? Man kan jo ikke se infrarødt lys, da ser det jo bare ut som om musa ikke er koblet til. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Unnskyld at jeg spør, men hva skal dere med en IR led? Man kan jo ikke se infrarødt lys, da ser det jo bare ut som om musa ikke er koblet til. Skal sette på noen andre lys effekter også. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Nå har jeg satt på Infrarød led, og det funker!!! Bilde av musa i drift: Egentlig en helt unyttig mod spør du meg.... Jaja... Det er ihvertfall ganske orginalt, og kansje (hvis jeg er heldig) sparer jeg litt strøm på det også. (Jeg kommer nok til å sette på noen andre lysefekter slik at jeg ser det når batteriet er flatt. ) Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) jeg har akuratt gjort nesten det samme og det funka helt rått Her Endret 14. september 2004 av gran3 Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nå har jeg satt på Infrarød led, og det funker!!! Bilde av musa i drift: Egentlig en helt unyttig mod spør du meg.... Jaja... Det er ihvertfall ganske orginalt, og kansje (hvis jeg er heldig) sparer jeg litt strøm på det også. (Jeg kommer nok til å sette på noen andre lysefekter slik at jeg ser det når batteriet er flatt. ) Nice simon Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 hehe.. det det var stilig... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 bare kjøp en led. det er tøffere hvis du tar en risk å klarere det. ettersom du har penger til ny mus. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Har litt lyst til å skifte til blå på musa mi (en Logitech iFeel, (blå mus, men rødt lys under) Fysj). Har noen 5v Ultrabright LED fra microplex. Lurer på om jeg kan bruke disse? Endret 14. september 2004 av frakk2000 Lenke til kommentar
highlander Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Tenkt å bytte ut lasern du eller? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 UltraBright LEDen på microplex er på 8000mcd, så det bør gå. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det finnes ikek laser på optiske muser... unntatt på logitech MX1000... Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Weeeee. Har laga noen øyne på test-musa. Ble ikke helt fornøyd, men jeg skal være mer nøye når jeg gjør det på den andre musa. Bla ganske qlt . Nå merker jeg det hvis bateriet er flatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå