TurtleMan Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=892 Se på bildet der. Det er med den grå store men også en liten en, kan dere si meg hva de 2 er til? Blei plutselig usikker... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ein styring til å ha framme på maskina og ein bak. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) tror det er sånn at du kan ha den store i en cd-rom slot i front, eller den lille i en ledig pci slot bak damn, 2 sec for tregt Endret 26. august 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 hæ??? :S ka skal eg med 2 stykker? eg har ikke plass foran men har en pci slott bak... :S forklar litt bedre da? Kossen skal eg feste de? foran? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du kan velge om du vil ha viftestyring framme ELLER bak... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Du skal ikke bruke begge samtidig, men du har muligheten til å kunne styre vifta enten fra fronten eller bak på maskina. Det er jo opp til deg hva du vil selv Når det gjelder monteringen, skal du ha fått med en bruksanvisning som er meget godt illustrert, følg den, og monteringen vil gå som en lek Husk kjølepasta EDIT: Har du ikke plass foran, monterer du den bak Endret 26. august 2004 av Elwiz Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Takk, kontakter dere igjen hvis jeg blir helt evnis og ikke får det til Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 np montering av thermaltake kjølere går som en lek, tviler på at du får noen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå