Daniel Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg klarer ikke å sende filer over Ir til E700. Er det noen spesiell grunn til det? En venn av meg (han som eier E700en) babler noe om at han trenger et program for å kunne motta filer over Ir, for det måtte en bekjent av ham for å sende/motta filer med Ir på 3200. Det tror jeg bare ikke på, dette skal vel OSet klare uten noe tillegsprogrammer? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva prøvde du å sende? Til min E700 funker det greit å sende og motta kontakter men jeg har ikke fått til å sende bilder eller noe annet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Har prøvd bilder og ringetoner. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 De fleste Samsung-mobiler er vel sperret for slikt. Du kan overføre kontakter, men ikke noe 'content' (bilder, ringetoner, spill etc). Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Jaja. Det var dumt for vennen min da. Og alle andre med den som trenger å sende/motta content. Pen telefon uansett, E700! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 altså, det å sende bilder er en smal sak. Er et eller annet bilde/image program du finner på samsungphones.com (husker ikke helt adressen) Startet det programmet, valgte overføring og flyttet bare bildene jeg vil ha over på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå