toss Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 har fått en kalkulator hvor man kan lage program med pascal og basic.. noen som har et ferdig script til et enkelt og sånn passe underholdene spill? takker for alle svar.. Lenke til kommentar
tasle Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Høres interessant ut med den kalkisen. Hvilket merke kalkulator er det? Og hvilken Pascal og BASIC er det snakk om ? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 h0h0! jeg har en Casio GFX 9850GB plus eller hva eff den nå het. vil ha spill på den, for det er så jalla kjedelig på skolen Lenke til kommentar
toss Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) fant to sider med program for casio.. http://www.ex-parrot.com/tom/calcs/calcs/encyc/progs/ og http://www.geocities.com/SiliconValley/1949/casio.html ellers finnes det mye annet på internett tipper jeg.. tasle: har ikke peiling på det.. siterer brukerguiden for kalkulatoren: Har man noe kjenskap til programmering fra tidligere (BASIC, PASCAL), skulle det være enkelt å bygge videre fra eksemplene Endret 28. august 2004 av toss Lenke til kommentar
tasle Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det liksom ante meg. kalkulatoren kan ikke programmeres med BASIC eller Pascal. Men har man programmeringserfaring (f.eks. fra disse språkene), så er det enklere å programmere med Casios eget skriptspråk..... Lenke til kommentar
john_h Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hvilken kalkulator har du, litt mer nøyaktig... (jeg har en *vakker* CFX 9850GB+) Endret 28. august 2004 av john_h Lenke til kommentar
toss Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 tror det er den samme.. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hva må man skrive for å \.. enn "graph (x,y)"... noen som vet om bøker til lignende proggespråk som brukes på Casio CFX-9850 GB Plus... hvilket språk? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 På min kalkulator står det en grei innføring i brukermanualen Lenke til kommentar
iimme Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ingen som kan NOEN koder? Ikke linker eller noe sånt, men som kan skrive koden rett inn i svaret? Hadde vært utroli bra om noen kunne! Lenke til kommentar
john_h Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ingen som kan NOEN koder? Ikke linker eller noe sånt, men som kan skrive koden rett inn i svaret? Hadde vært utroli bra om noen kunne! 6810109[/snapback] Kan koder? Hva slags koder snakker du om? Jeg lagde mye rart på Casio'en min jeg, fra nyttige hjelpeprogrammer til sudoku.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå