Joachim_F Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ubisoft har akkurat gitt ut noen interessante detaljer angående Ghost Recon 2. Det kommer nemlig to ulike spill med samme navn. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 åh takk gud! takk gud! takk gud! takk gud! takk gud! takk gud! to separate spill takk gud! takk gud! takk gud! takk gud! så blir ikke PC versjonen konsollifisert sånn jeg trodde/fryktet, takk gud! (jeg er ingen religiøs mann ) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Syntes de skjermbildene var meget dårlige.........virka som folka var laga med klipp og lim i paint... Samme ansiktsutrykk hele tida.... Håper det blir bedre når det kommer ut................ Endret 26. august 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Minnet meg litt om Delta Force 3 grafikken. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Minnet meg litt om Delta Force 3 grafikken. http://gamer.no/bilde.php?produktid=9469&b...lid=2227&side=1 http://gamer.no/bilde.php?produktid=17952&...artikkelid=9673 Nåja... Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Syntes de skjermbildene var meget dårlige.........virka som folka var laga med klipp og lim i paint... Samme ansiktsutrykk hele tida.... Håper det blir bedre når det kommer ut................ ja, men du skal vel ikke akkurat stå å glane folka midt i trynet heller da! Dette er et actionspill...trukke de legger så jævla mye vekt på trynene ass syntes det så hefti ut jeg Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Syntes de skjermbildene var meget dårlige.........virka som folka var laga med klipp og lim i paint... Samme ansiktsutrykk hele tida.... Håper det blir bedre når det kommer ut................ Ja, nesten så de likeså godt kunne brukt engine fra 1'ern. Det virker på "path'en" til bildene, at det er xbox/console bilder. Vi kan jo kanskje håpe på fler detaljer og generelt lekrere grafikk på pc. Selv synes jeg i og for seg figurene fungerer, mens omgivelsene er det som er stusselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg