Gå til innhold

Über plagsom popup! Bruker Opera!

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei..

Har for tiden fått noen IRRITERENDE poppups..

De komme hele tiden, som ca 10 min vær gang.. den første var sto det at Browseren min ikke var helt oppdatert.. (ikke fra microsoft) så fikk jeg velge.. ja eller nei til å installere.. jeg trykket seff nei.. men det kom opp HELE tiden ca vært 10 min. jeg scannet med Adaware6 å spybot S&D.. fant noe rart jeg aldri hadde hatt før.. slettet de, men de kommer hele tiden tilbake..

Til slutt ga jeg opp å trykket ja til å installere, for å kanskje håpe at det ble bedre.. men da hang alle programmene mine seg opp å fikk enda flere spywarez..

å nå, plutselig får jeg Hele tiden et nyy spm om å installere noe helt annet.. husker ikke navnet akkurat nå.. men er DRITT lei v disse

Noen som har hatt lignende å som vet hvordan jeg fjerner de ?

Ja, jeg bruker OPERA!

På forhånd Takk!

EDIT: hver gang popuppen kommer fram, legger den ned spill osv- meget irriterende!

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har installert Spyware infisert programvare (Som f.eks. Kazaa eller Bearshare) kan dette være kilden til problemet ditt. Anbefaler å skru på en pop-up blocker (Som jeg tror finnes innebygd i Opera).

Har ikke kazaa eller noen slike spyware bomber.. å popup blokkeren i operea står på :(

EDIT: det er en slik poppup der du kan enten installere (ja) eller ikke installere (nei)

Men den kommer hvert 10min hvis jeg trykker nei.. !! :mad:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Det hørtes rart ut...Sikker på at det er i Opera at de dukker opp?

Høres ut som du på ett eller annet tidspunkt har akseptert en plugin som har dukket opp fordi en side "krever" denne for å fungere. Let gjennom Legg til/Fjern Programmer og se om det er noe der som ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...