ahdrage Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Kor mange pakker er det igjen`? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Hmmm, har ikke tallet foran meg, men ca halvparten er ennå igjen. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 ok . men kan eg bestille no, og ombestemme meg om noken timer ? Er det veldig vanskelig. Skal bestille til noken er ikkje helt sikker på dei vil ha. Men siden dette er et godt tilbud..................... Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Førstemann til møllen :wink: Hehe, OK, hvis du skriver at du er litt usikker i kommentarfeltet ved bestilling, kan jeg gi deg litt tid å tenke på. Skriv inn hvor lang tid du ønsker på å bestemme deg, og send oss en epost dersom du likevel ikke ønsker å takke ja til tilbudet. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Vi har vel hatt denne diskusjonen før... Vi vil ikke ha reklame på forumet vårt. Dersom dere ønsker å reklamere for produktet deres kan vi gjerne snakke om annonsemuligheter. Forumet skal derimot ikke brukes til reklame. Forventer også at signaturen forandres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå