indahla Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Så en kar her som hadde noe om BKmedia i sign. sin. Sjekket siden deres (bkmedia.no) og så de hadde webhotell med 350MB og masse stæsj til 48,- pr. mnd. Dette er jo altfor godt til å være sant. Sidene ser helt for j*vlige ut så dette er vel noe muffins, eller? Noen som har erfaringer eller kommentarer? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hmmm, 350MB lagringsplass og 1GB overføring?!?!? Dette er ikke tull, det er faktisk mulig å kjøre så lave priser siden de gambler på at ingen bruker så mye plass. Det jeg ikke liker er at de ikke har en kontrakt liggende ute. Det er jo klin umulig å vite hvilke regler de opererer med. En annen ting er at det først og fremst er overføring/transfer som koster, og det er ikke spesielt mye med 1GB. Dersom du mener at det holder med 1GB, så kan jeg gi deg dette gratis, det er ikke noe problem. Bare legg igjen en melding så jeg får tak i deg. swanky Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Heisann Swanky. Det gjøres ingen gambling på at ingen bruker så mye harddiskplass, slik som du hevder. Faktisk så burde webhotelleverandører tilby mye mer harddiskplass enn de gjør ettersom prisen på lagringsmedia har gått så kraftig ned de siste årene. Når det gjelder kontrakt, så er det slik at sidene er under utarbeidelse. Ingenting annet skal hevdes heller. Vi er klar over at dette er mangelfullt, vi jobber for tiden med en kontrakt som vil være klar i begynnelsen av neste uke. Hvis noen skulle føle at innholdet i den er uholdbart, så står de fritt til å si opp avtalen uten omkostninger. 1 GB er ikke all verden nei. Ikke hvis akkurat ditt nettsted skulle ha noen titalls tusen treff pr. dag. Men for de fleste er dette tilstrekkelig. På forespørsel vil vi også kunne heve denne til 2 GB pr. mnd. Men skal en høyere enn dette vil det heller være aktuelt å ta en titt på våre kommende pakketilbud. Vi har tro på at dette er et av de beste tilbudene en finner på webhotell idag. Noe bedre tilbud kan i hvert fall ikke vi gi.. Men dette er uansett bare et kampanjetilbud. Og forresten, kort sagt går våre avtalevilkår ut på at innholdet en bruker lagrer må følge norsk lovgivning. Med vennlig hilsen Bjørn Ove Kristiansen BK Media _________________ 350 MB webhotell, PHP, CGI, MySQL, SE PRISEN: KR 48,- PR. MND, INKLUDERT GRATIS .com/.net/.org DOMENE!!! NB! Bare i en begrenset periode! www.bkmedia.no <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-05-04 15:54 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-05-04 15:58 ] Lenke til kommentar
swanky Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei! Kult at dere svarte. Kan jeg spørre om noen ting? 1) hva tar dere for MySQL? 2) hva er spesifikasjonene på serverne deres? 3) har dere kun POP3, eller er det mulig med IMAP? 4) hvilket kontrollpanel bruker dere? 5) hva er linjekapasiteten? 6) hvor mye koster subdomene? swanky Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei. Her er svar på spørsmålene du stilte: 1. Én MySQl database er inkludert i kampanjepakken til kr. 48 pr. mnd. 2. Serverspesifikasjoner: Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, IDE 7200 rpm disker 3. Vi har både POP3 og IMAP 4. Vårt kontrollpanel kjører Ensim. 5. Linjehastigheten er 3xOC3, dvs. godt over 400 MB/s, med sentrale forgreininger til alle verdensdeler. Hvordan er så dette mulig? Vel, som de aller fleste andre leverandører er også våre servere plassert i leide datasentre. Dermed betaler ikke vi ekstra for maks linjekapasitet. Vi betaler for antall GB transfer. 6. Vi tar ingenting ekstra for subdomener i kampanjepakken. Som du sikkert forstår hvis du har besøkt siden vår, så er verken den eller våre endelige produktpakker ferdig utformet. Kampanjepakken vil imidlertid være den samme for dem som velger å kjøpe denne i tilbudsperioden. MVH Bjørn Ove Kristiansen BK Media _________________ 350 MB webhotell, PHP, CGI, MySQL, SE PRISEN: KR 48,- PR. MND, INKLUDERT GRATIS .com/.net/.org DOMENE!!! NB! Bare i en begrenset periode! www.bkmedia.no [ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-05-04 16:54 ] Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Siden noen her tidligere etterlyste avtalevilkårene, kan jeg fortelle at disse nå er lagt ut. For ordens skyld legger jeg til at det ikke tilkommer noen statlige avgifter på nedenforstående tilbud. Du finner vilkårene på bestillingssiden. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hvor mange måneder gjelder prisen på 48kr/mnd? Hva blir en å betale etterpå? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Prisen gjelder i utgangspunktet så lenge du ønsker å være kunde hos oss. Det er ikke noe slikt 48 kr. mnd de tre første månedene, og dobbel pris deretter, slik opererer vi ikke. MVH Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 høres ut som et seriøst tilbud :smile: Jeg skal i allfall skrive meg opp :smile: Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 har et spm til bok2: må man betale extra hvis det blir overført mer enn 1 gb eller bare midlertidig (til neste mnd) stenger dere siden når det er 1 gb? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Ang. overføring. Som sagt, så vil det være mulig å be om oppgradering til 2 GB overføring uten ekstra kostnader. Men når grensen er nådd, vil siden være utilgjengelig. Hvis nå grensen skulle nås en gang i blant, så kan en jo sende en mail med forespørsel om midlertidig heving av grensen. Vi er ikke vanskelig på slikt. Har en kommentar til worl***@hotmail.com: Din bestillingsbekreftelse ble sendt i retur. Vennligst ta kontakt med oss og oppgi annen epostadresse. MVH Bjørn Ove BK Media _________________ 350 MB webhotell, PHP/CGI/MySQL SE PRISEN: KR 48/MND INKLUDERT GRATIS com/net/org DOMENE! Spørsmål fra HW's lesere: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...07&forum=61 Tilbudet finnes på bkmedia.no [ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-05-05 14:53 ] Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 så man må ikke betale noe extra? for har hørt om noen folk som har måttet betale DYRT fordi grensen ble brutt. men altså siden bare stoppes? og hvordan er betalingsmetoden? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 14:52, eught skrev:så man må ikke betale noe extra? for har hørt om noen folk som har måttet betale DYRT fordi grensen ble brutt. men altså siden bare stoppes? og hvordan er betalingsmetoden? Betalingsmetoden er faktura, faktureringsperioden er 12 måneder, medmindre annet avtales. Nei, det er ingen "skjulte" gebyrer her. Men overstiger du 1GB/2GB grensen hver eneste måned vil du nok bli bedt om å vurdere et av våre kommende tilbud med større overføring. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 hvor lenge varer kampanjen da? for jeg og noen folk har tenkt å spleise på et hotell til klanen vår, men vi har ikek blitt helt enig om vi skal enda. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Vi har i utgangspunktet satt av 30 slike pakker. Blir det stor suksess KAN det hende vi utvider (dette er ikke sikkert ettersom det ikke er den helt store fortjenesten vi har på tilbudet). Slik det ser ut nå, varer det kanskje en uke? Røk seks bestillinger på et par timer igår. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 det er vel ingen aldersgrense heller? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 14:59, eught skrev:det er vel ingen aldersgrense heller? Aldersgrense? Tenker du på myndighetsalder? Du har lov å kjøpe et produkt selv om du er under 18 :smile: Faren er jo at kunden ikke betaler, men da vil jo kontoen uansett bli stengt. Med utenlandske kunder praktiserer vi 18-årsgrense, fordi her aksepteres kun betaling med kredittkort. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 ja men jeg bor i norge er norsk statsborger og jeg tror jeg skal bestille nå :smile: Lenke til kommentar
50z Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 hvor seriøst er firmaet ?, er jo litt kjipt om dere går konkurs innen kort tid ? 1 Gb overføring, er dette per måned eller uke ? Hovdan blir tibudet for de som allerede har .no ? Hva koster det å overføre domene ? er det støtte for streming av asf ? _________________ Norges værste webside ? [ Denne Melding var redigert av: 50z på 2002-05-05 18:21 ] Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Firmaet er seriøst og uten gjeld, så det skulle dermed ikke være noe fare for konkurs. Vi har tidligere formidlet resellerpakker til sluttbrukere. 1 GB overføring er pr. mnd. .no domener omfattes ikke av tilbudet. Dersom en ønsker .no domene koster dette kr. 300 ekstra 1. året, deretter kr. 199 pr. år. Det er gratis å overføre .com/.net/.org domener. Vi støtter pr. idag ikke streaming, men blir dette produktet etterspurt vil vi vurdere støtte for dette. Med vennlig hilsen Bjørn Ove Kristiansen BK Media Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå