Phonix. Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 om jeg ber netshop bygge dataen for meg, følger alle cd'er/drivere/ting og tang som er ekstra med da liksom?! mvh magnus m Lenke til kommentar
Mr-Zin Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ta kontakt med netshop og hør Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vil tro det, men du kan jo for sikkerhetsskyld sende en mail og be dem legge det ved. Netshop fikser nok det Lenke til kommentar
KTV Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 er ikke sikker, send en mail å sjekk . jeg ville tro at du fr alt av drivere med Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ja, du får med alt av cd-er, spill og programvare som eventuelt måtte følge med de forskjellige delene. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Du får med alt som er i pakkene. Dvs du får med alt i hovudkort-boksen, skjermkort-boksen osv..manualer, CDer, drivarar, skruer, kabler og alt som måtte være til overs. Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 ok takk, an netshop it is, hørt mye bra omd e så tror jeg stoler på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå